کد خبر : 22414
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 11:40

افزایش درآمد بانک سینا ازمحل تسهیلات اعطایی در مهرماه ۱۴۰۲

افزایش درآمد بانک سینا ازمحل تسهیلات اعطایی در مهرماه ۱۴۰۲
درآمد‌های بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی در مهرماه ۱۴۰۲ به بیش از ۷۶۸ میلیارد تومان رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بانک سینا بر اساس ارزیابی بانک مرکزی، رتبه اول سلامت عملکرد نظام بانکی در اجرای استاندارد‌ها و رهنمود‌های نظارتی را کسب کرده است.

این رتبه بندی بر اساس مدل رتبه بندی کملز و مقادیر شاخص‌های استخراج شده از صورت‌های مالی حسابرسی شده درپنج سال اخیر صورت گرفته و نتایج حاصل از آن که در گزارش بیست و ششمین بولتن سامانه آرش بانک مرکزی منتشر شده، نشان میدهد این بانک عملکرد مطلوبتری در حوزه‌های کفایت سرمایه، کیفیت دارایی، مدیریت، سودآوری، نقدینگی و ریسک بازار نسبت به سایر بانک‌های کشور داشته است.

رشد ۹۰  درصدی درآمد‌های وسینا از محل تسهیلات اعطایی

براساس جدیدترین اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال بانک سینا در دوره  ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به میزان ۷۶۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطای درآمد کسب نموده است که میزان درآمد‌های این بانک از تسهیلات اعطایی در مدت زمان مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش یافته است.

بانک سینا که با نماد وسینا شناخته در بازار سرمایه شناخته می‌شود در یک ماه مهر ۱۴۰۲ از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزد‌های دریافتی مبلغ ۱۱۹۵ میلیارد تومان درآمد محقق نموده و در مقابل از محل هزینه مالی، سود سپرده‌هاو کارمزد‌ها مبلغ ۵۵۵ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده است.

درآمد‌های بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزد‌های دریافتی در دروه مهرماه سال گذشته ۵۴۶ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش ۱۱۸ درصدی میزان درآمده‌های وسینا به مبلغ ۱۱۹۵ میلیارد تومان رسید.

جمع سپرده گذاری‌های بانک سینا به ۵۳۴ میلیارد تومان در طی ۱ ماه رسید

جمع سپرده گذاری‌های بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲۵۳۸۳ میلیاردی در طی عملکرد ۱ ماه مهر امسال به ۵۳۴ میلیارد تومان رسید میزان سپرده گذاری‌های این بانک در مهرماه سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان بود

صورت ریز سپرده گذاری بانک سینا به ترتیب شامل سپرده‌های کوتاه مدت ۴۷.۶ میلیارد تومان، سپرده‌های کوتاه مدت ویژه ۱.۷ میلیارد تومان، سپرده‌های بلند مدت یک ساله ۱۳۲ میلیارد تومان، سپرده‌های بلند مدت دو ساله ۱۳۰ میلیارد تومان، سپرده‌های بلند مدت سه ساله ۲۲۱ میلیارد تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.