کد خبر : 22421
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 5:33

گام دوم مجتمع فولاد غدیر نی ریز در رفع مشکلات درمانی شهرستان

دکتر مصطفی پور: درمانگاه‌های شبانه‌روزی قطرویه و بیمارستان قدیم را هم راه‌اندازی می‌کنیم.

دکتر مصطفی پور: درمانگاه‌های شبانه‌روزی قطرویه و بیمارستان قدیم را هم راه‌اندازی می‌کنیم.
به همت مجتمع فولاد غدیر دستگاه MRI بیمارستان شهدای سلامت شهرستان نی ریز صبح شنبه ۱۳ آبان ماه به بهره برداری رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز دکتر مصطفی پور مدیر عامل این مجتمع در آئین بهره برداری از دستگاه MRI بیمارستان شهدای سلامت اظهار داشت: این اتفاق خوب با همدلی بین مسئولان در جهت رفع مشکلات و زیرساخت‌های بخش درمان به نتیجه رسیده که نقش زیربنایی فولاد غدیر برای یک اقدام ماندگار در سطح شهرستان را نشان می‌دهد.

دکتر مصطفی پور با اشاره به مشکلات درمانی شهرستان، نبود درمانگاه شبانه روزی یا مجموعه‌های درمانی با زیرساخت کافی را از جمله نیاز‌های مهم نی ریز عنوان کرد و افزود:. با توجه به همجواری کارخانه با قطرویه، در تلاشیم که با پیگیری مسئولان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شبکه بهداشت نی‌ریز، درمانگاه شبانه‌روزی قطرویه را فعال کنیم و با ایجاد زیرساخت لازم، تأمین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را به سرعت در دستور کار داشته باشیم

وی همچنین در خصوص راه اندازی درمانگاه قدیم نی ریز هم گفت: در حال بررسی پیشنهاداتی هستیم تا مشکلات درمانی شهرستان برطرف شود. اگر مطابق برنامه و متناسب با استاندارد‌ها پیش رود، مجتمع فولاد غدیر برای رفع مشکلات مردم هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

مهندس حجت شفیعی رئیس شورای خیرین سلامت نی‌ریز نیز در این مراسم از مجتمع فولاد غدیر برای تأمین هزینه خرید دستگاه MRI تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.