کد خبر : 22439
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 8:40

برای اولین‌بار در گروه بهمن:

رونمایی از کشنده‌ای با قدرت ۵۶۰ اسب بخار در اصفهان

رونمایی از کشنده‌ای با قدرت ۵۶۰ اسب بخار در اصفهان
گروه بهمن از جدیدترین کشنده خود با قدرتی معادل ۵۶۰ اسب بخار رونمایی می‌کند. این گروه خودروسازی در «هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان» با طیف متنوعی از محصولات سواری، تجاری، موتورسیکلت و شهری حاضر می‌شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، به همین ترتیب بهمن موتور در دسته خودرو‌های سواری SUV فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ را می‌‎آورد. فیدلتی پرستیژ با موتور ۱۶۰۰ توربوشارژ به زودی به بازار می‌آید و می‌تواند نظر دوست‌داران فیدلیتی را جلب کند و در خصوص خودرو‌های سدان، ریسپکت به اصفهان می‌رود.

پیکاپ آفرود G۹ نیز دیگر محصول بهمن موتور است که در این نمایشگاه معرفی می‌شود. این آفرود بلندقامت با ۱۹۵ اسب بخار که خط تولید آن از ابتدای مهرماه آغاز به کار کرده در ماه‌های آتی آماده ارائه به بازار خواهد بود؛ به همین ترتیب وانت پرطرفدار کاپرا، در کنار ون باری اینرودز از دیگر محصولات حاضر در این نمایشگاه هستند.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تجاری‌سازان گروه بهمن نیز با کشنده امپاور BD۵۰۰ و کشنده ۴۶۰ FAW، کامیون امپاور BD۳۰۰، فورس ۱۲ تن و فورس ۶ تن حضور پیدا می‌کنند و محصول ویژه تجاری گروه بهمن در این نمایشگاه یک کشنده با ۵۶۰ اسب بخار است که برای اولین بار در اصفهان معرفی خواهد شد.

ایران دوچرخ که ساخت انواع موتورسیکلت برقی و بنزینی را در گروه بهمن برعهده دارد با انواع موتورسیکلت‌ها حضور پیدا می‌کند که مورد توجه علاقمندان موتورسیکلت قرار خواهد گرفت.

شرکت اسنا نیز با اتوبوس ۱۸ متری خود به اصفهان می‌رود تا مدرن‌ترین اتوبوس شهری ایران در معرض دید مدیران شهری و شهروندان اصفهان قرار گیرد.
هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ الی ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان از ساعت ۱۱ الی ۱۸ برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.