کد خبر : 22507
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 8:59

درصد سودآوری وصندوق رشد کرد

درصد سودآوری وصندوق رشد کرد
سود سهام محقق شده سرمایه گذاری صندوق باز نشستگی در پایان مهرماه به ۴۹۲۳ میلیارد تومان رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، درآمد سود سهام محقق شده شرکت سرمایه گذاری صندوق باز نشستگی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه امسال به میزان ۴۹۲۳ میلیارد تومان رسید میزان درآمد سود سهام این شرکت در مدت زمان مشابه سال قبل ۴۱۰۵ میلیارد تومان بود.

وصندوق در نیمه نخست سال برای هر سهم ۱۱۸۲ ریال سود شناسایی کرده است

براساس تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال شرکت سرمایه گذاری صندوق باز نشستگی که با نماد وصندوق در بازار سرمایه شناخته می‌شود در نیمه نخست سال برای هر سهم خود ۱۱۸۲ ریال سود شناسایی نموده که نسبت به مدت مشابه قبل ۲۵ درصد سود هر سهم این شرکت افزایش یافته است.

در شرکت‌های سرمایه گذاری چندرشته‌ای و هلدینگ‌های فعال در بورس اوراق بهادار تهران به طور معمول درصد بالایی از سود خالص قابل تقسیم، بین سهامداران تقسیم میگردد.

در جدول زیر روند سودآوری و تقسیم سود در شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری آمده است.

میزان درآمد محقق شده وصندوق از سود سهام واگذاری شده در ۷ ماه ابتدایی سال گذشته ۴۱۰۵ میلیارد تومان بود که امسال با رشد ۲۰ درصدی به مقدار ۴۹۲۳ میلیارد تومان رسید علاوه بر این جمع سرمایه گذاری‌های شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی به میزان ۱۱۹۰۲ میلیارد تومان رسیده است.

صورت وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذریرفته شده در بورس وصندق به مقدار ۸۴۷۱ میلیارد تومان رسیده همچنین ارزش شرکت‌های خارج از بورس سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بالغ بر ۳۴۳۱ میلیارد تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.