کد خبر : 22512
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 9:53

عملکرد موفق فولاد خوزستان در مهرماه ۱۴۰۲

عملکرد موفق فولاد خوزستان در مهرماه ۱۴۰۲
فولاد خوزستان در دوره یک ماهه مهر ۱۴۰۲ رکورد جدیدی از فروش محصولات خود برجای گذاشت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، فولاد خوزستان در طی عملکرد یک ماه مهر ۱۴۰۲ به میزان ۶۱۴۶ میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمد کسب کرده که میزان درآمد این شرکت در مدت زمان مشابه سال قبل ۴۰۰۱ میلیارد تومان بود همچنین میزان صادرات فولاد خوزستان در طی عملکرد یک ماهه به ۵۴۰ میلیارد تومان و میزان فروش داخلی این شرکت به ۵۶۰۷ میلیارد تومان رسیده است.

رشد ۵۴ درصدی درآمد‌های فولاد خوزستان

براساس جدیدترین آمار‌های منتشر شده در تارنمای کدال فولاد خوزستان در دوره یک ماه منتهی به ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ به میزان ۴۰۰۱ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته بود که امسال با رشد ۵۴ درصدی میزان فروش این شرکت به ۶۱۶۴ میلیارد تومان رسید.

از جمله محصولات اساسی فولاد خوزستان اسلب، بلوم بیلت، آهن اسفنجی و گندله می‌باشد که فروش این محصولات در باز‌های داخلی طی یک ماه به میزان ۵۶۰۷ میلیارد تومان رسیده است.

جهش ۱۰۲ درصدی عرضه محصولات در بازار‌های داخلی

فولاد خوزستان که با نماد فخوز در بازار سرمایه شناخته می‌شود در مهرماه سال گذشته ۲۷۸۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود که با رشد ۱۰۲ درصدی میزان عرضه محصولات شرکت فوق در بازار‌های داخلی به ۵۶۰۷ میلیارد تومان رسید.

علاوه بر این صورت ریز فروش هریک از محصولات فولاد خوزستان در مهرماه به ترتیب شامل اسلب ۲۰۶۶ میلیارد تومان، بلوم بیلت ۳۱۳۲ میلیارد تومان، آهن اسفنجی ۲۶۴ میلیارد تومان و گندله ۱۴۳ میلیارد تومان می‌باشد.

این شرکت در مهرماه سال گذشته آهن اسفنجی در بازار‌های داخلی عرضه ننموده بود، اما در مهرماه امسال به مقدار ۲۶۴ میلیارد تومان از این محصول را به فروش رسانده است.

میزان یوتیلتی و مصارف فخوز در مهرماه ۱۴۰۲

فولاد خوزستان از برق، گاز طبیعی و آب به عنوان سوخت مصرفی اصلی استفاده نموده هزینه این شرکت برای گازی طبیعی در یک ماه ۲۴۵ میلیارد تومان و برای آب ۱۹.۷ میلیارد تومان است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.