کد خبر : 22515
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 10:08

امضای ۵ تفاهم‌نامه همکاری از سوی بانک رفاه کارگران در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳

امضای ۵ تفاهم‌نامه همکاری از سوی بانک رفاه کارگران در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳
تفاهم‌نامه‌های همکاری بانک رفاه کارگران با شرکت‌های صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، فولاد اکسین خوزستان و لوله‌سازی اهواز (از جمله شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری)، شرکت بیمه میهن و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت، امضا شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه‌ها طی مراسم‌هایی که به همین منظور در دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۳) برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و مدیران عالی آن‌ها رسید.

دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه‌ها، هدف از این مهم را حمایت از این شرکت‌ها و صندوق به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای عنوان کرد و گفت: بانک رفاه کارگران با در اختیار داشتن بسته‌ای جامع از خدمات تسهیلاتی، اعتباری، حمایتی، ارزی، سرمایه‌گذاری، فناوری اطلاعات، بیمه‌ای و… آمادگی دارد همکاری‌های متقابل خود با آن‌ها را گسترش دهد.

وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به مبلغ ۶۲۰ هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: بر این اساس شاخص “کفایت سرمایه” بانک رفاه به صورت قابل توجهی افزایش یافت و ضمن قرار گرفتن در رتبه اول در شبکه بانکی کشور، بستر برای حمایت‌های این بانک از تولید ملی و اشتغالزایی نیز بیش از پیش فراهم شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سودآوری این بانک اشاره کرد و گفت: این بانک در حال حاضر دومین بانک سودآور کشور محسوب می‌شود و جای خرسندی است که ضمن امانت‌داری مناسب از منابع و سپرده‌های مشتریان به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، توانسته‌ایم با قرار گرفتن در این جایگاه، موجب اعتباربخشی مضاعف به این منابع از محل سودآوری شویم.

شایان ذکر است، دکتر للـه‌گانی در ادامه از نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ بازدید و در گفتگو با مدیران برخی از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه از آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد و توسعه همکاری‌های متقابل خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.