کد خبر : 2252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 7:55

آخرین آمار کرونا در ایران

آخرین آمار کرونا در ایران
Print Friendly, PDF & Email

مجموع مبتلایان در مرز ۲۱۰ هزار نفر قرار گرفت / تعداد جانباختان به ۹۸۶۳ نفر افزایش یافت دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ٣ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ٢٣۴ مورد بستری

Print Friendly, PDF & Email
مجموع مبتلایان در مرز ۲۱۰ هزار نفر قرار گرفت / تعداد جانباختان به ۹۸۶۳ نفر افزایش یافت
دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ٣ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ٢٣۴ مورد بستری شدند.
به گزارش انتخاب، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٢٠٩ هزار و ٩٧٠ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ١٢١ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹ هزار و ٨۶٣ نفر رسید.
بیشتر بخوانید:
گوش‌درد و گلودرد شدید یک‌طرفه از علائم احتمالی کرونا!
افزایش موارد ابتلا به کرونا در چندین کشور بزرگ جهان
تاریخی برای رفتن کرونا نداریم/این ویروس مردنی نیست
وزارت بهداشت: ۴۰ درصد فوتی‌های کرونا به بیماری غیرواگیر مبتلا بودند
وی افزود:  خوشبختانه تاکنون ١۶٩ هزار و ١۶٠ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ٢٨۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تاکنون یک میلیون و ۴٧۵ هزار و ٣٣١ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در استان های خوزستان، آذربایجان غربی و هرمزگان، موارد بستری بالاتر از بقیه استان ها است.
لاری ادامه داد: در استان خوزستان با کاهش میزان فوتی مواجهیم و در استان فارس بستری ها افزایش داشته و در استان های کرمانشاه، گلستان، کرمان، بوشهر و همدان، شاهد کاهش قابل ملاحظه میزان بستری ها بوده ایم. در مجموع شاهد کاهش میزان بستری در کل کشور هستیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.