کد خبر : 22526
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 7:04

مدیرعامل شرکت در سیزدهمین جلسه کمیته راهبری گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲

همواره پروژه‌های جدید گروه فولاد خوزستان با رعایت الزامات زیست محیطی اجرا خواهد شد

همواره پروژه‌های جدید گروه فولاد خوزستان با رعایت الزامات زیست محیطی اجرا خواهد شد
سیزدهمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان، معاونین و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای مدافع خوزستان برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی، سیزدهمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان، معاونین و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای مدافع خوزستان برگزار شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه گفت: تا زمانی که دشمن وجود دارد، دشمنی نیز ادامه خواهد یافت.

وی گفت: همه‌ی ما باید به این باور برسیم که حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی است. محیط زیست نباید تبدیل به محیط ایست شود. این بدان معنی است که برای اجرای پروژه‌های جدید، باید پیوست محیط زیستی قابل اجرا در نظر گرفته شود. پروژه زمزم ۳ با تمرکز بر توان داخلی و با رعایت الزامات مذکور در سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

ابراهیمی در ادامه گفت: شرکت آیسا فراگیر با رویکرد تجاری سازی و طراحی برنامه‌های بلند مدت ایجاد و در گروه فولاد خوزستان ایفای نقش می‌نماید.

ابراهیمی با اشاره به حوزه فناوری اطلاعات گفت: متولی درگاه شبکه، واحد فناوری اطلاعات است و در آینده نزدیک کمیته سایبری گروه فولاد خوزستان کار خود را آغاز می‌نماید.

وی توصیه نمود: ویژگی مدیران بزرگ شجاعت است، در جامعه مدیریتی دو نوع مدیر وجود دارد، مدیرانی که نگران صندلی خود هستند و با نداشتن سواد مدیریتی، ریسک مدیریتی ایجاد می‌کنند. و، اما مدیران شجاع نگران کسب و کار خود بوده و همواره از کارکنانی که توانمندی بالاتر از خود داشته بهره برده و با مدیریت توانایی آنان سعی در توسعه و ارتقای کسب و کار دارند.

ایشان تاکید نمودند تشویق و جریمه هر دو ابزار مدیریتی است و استفاده به شکل صحیح و بجا، شاخص کار مدیران توانمند است.

وی افزود: روابط عمومی متولی تشکیل کمیته افتتاحیه کارخانه زمزم ۳ در پایان آذرماه سال جاری است، این مدیریت با هماهنگی معاونت فناوری مسئولیت اطلاع رسانی طرح جامع فولاد خوزستان را برعهده دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در گروه فولاد خوزستان یک دستورالعمل واحد در خصوص اقلام مازاد تهیه گردد.

وی تاکید نمود: با تلاش معاونت فروش، باید مسیر نزدیک با مشتری صادراتی فراهم شود و کنترل کیفیت در محصول سفارشی دارای اهمیت بالایی است.

گفتنی است در جلسه یاد شده، گزارش‌های طرح جامع زیست محیطی، طرح ارتقای سیستم‌های اطلاعاتی بر بستر جدید وب و اقدامات انجام شده در حوزه انقلاب صنعتی چهارم ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.