کد خبر : 22570
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 8:37

مارون در صادرات محصولات خود رکورد زد

مارون در صادرات محصولات خود رکورد زد
پتروشیمی مارون در دوره یک ماهه مهر ماه امسال ۱۱۰۰ میلیارد تومان و در طی ۷ ماه ۴۴۱۶ میلیارد تومان صادرات داشته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی مارون از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه امسال در طی هفت ماه ۱۵۵۵۲ میلیارد تومان از فروش محصولات خود در بازار درآمد کسب نموده که از این میزان ۴۴۱۶ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات در بازار‌های خارجی و ۱۱۱۳۶ میلیارد تومان متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

علاوه بر این این شرکت در دوره ۱ ماهه مهر ۱۴۰۲ به جمعا به میزان ۳۵۵۷ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است که ۱۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به فروش خارجی و ۲۴۵۷ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

رشد ۳۹ درصدی محصولات طی ۷ ماه

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال پتروشیمی مارون در ۷ ماه ابتدای سال گذشته ۳۱۷۰ میلیارد تومان از محصولات خود را صادر کرده بود که در ۷ ماهه ابتدایی امسال صادرات شرکت فوق با رشد ۳۹ درصدی به مقدار ۴۴۱۶ میلیارد تومان رسید.

علاوه بر این مارون در طی عماکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به میزان ۱۱۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را صادر کرده که نسبت به دوره ۱ ماه سال قبل رشد ۱۳۲ درصدی را در این بخش مشاهده می‌کنیم.

دی اتیلن گلایکول، منو اتیلن گلایکول و پلی اتیلن سنگین از جمله محصولات صادراتی پتروشیمی مارون در دوره مهرماه امسال بوده اند جمع تولید این محصولات در طی یک ماه به میزان ۵۰۶۹۰ هزار تن رسیده است در حالی که در مهرماه گذشته میزان تولید محصولات مارون ۲۵۰۷۷ هزار تن بود.

همچنین صورت وضعیت ریز فروش هریک محصولات شرکت فوق در مدت ۱ ماه به ترتیب شامل دی اتیلن گلایکول ۱۱۸ میلیارد تومان، منو اتیلن گلایکول ۶۰۰ میلیارد تومان و پلی اتیلن سنگین ۳۸۱ میلیارد تومان می‌باشد.

علاوه بر موارد فوق میزان تولیدات مارون برای صادرات در طی عملکرد ۷ ماهه خود به ۱۸۲۸۴۰ تن رسیده در حالی که در ۷ ماهه ابتدایی سال گذشته شرکت مذکور ۱۵۷۰۲۸ تن تولید داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.