کد خبر : 22674
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 8:32

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز پرستار

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز پرستار
دکتر ابوالفضل نجار زاده به مناسبت ولادت خجسته حضرت زینب (س) و روز پرستار پیامی را به شرح زیر صادر کرد:
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، متن پیام به شرح ذیل است:

روز پرستار، مجال پاسداشت و قدردانی از تلاش‌های مردان و زنانی است که در کسوت سپید پرستاری، همه جوهر جان و روان خود را بر طبق اخلاص نهاده اند تا سلامت را برای آحاد جامعه به ارمغان آورند.

بدون شک پرستار، طپش نبض زندگی و جاری شدن حیات در رگ‌های امید است و جهانی بدون پرستار، ابدا قابل تصور نیست.

کشور ما در روز‌های فراگیری بیماری کرونا، شاهد تلاش تحسین برانگیز جامعه عزیز پرستاری بود که دوشادوش جامعه پزشکی برای سلامت بیماران با آن ویروس منحوس، جنگیدند و شماری نیز در این راه، جان فدا کردند.

در چنین روز خجسته‌ای شایسته است تا از پرستاران گرامی بیمارستان بانک ملی ایران یاد کنیم که همواره در با شجاعت و تلاش شبانه روزی برای سلامت و بهبود بیماران جانفشانی کردند و قطعا کارکنان بانک ملی ایران نیز هزگز این روز‌های سخت را از یاد نبرده اند و در ذهن و قلبشان شجاعت و ایثار شما را می‌ستایند.

همچنین باید از پرستاران شجاع در غزه یاد کنیم که تحت وحشیانه‌ترین حملات و کشتار رژیم صهیونیستی، با رادمردی و از جان گذشتگی، جان خود را سپر نجات مجروحان و مصدومان این حملات وحشیانه کرده اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت به خصوص شهدای بیمارستان بانک ملی ایران، جامعه پرستاری و تمامی کسانی که برای سلامت مردم مجدانه تلاش می‌کنند این روز خجسته را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم روز به روز شاهد بالندگی هر چه بیشتر جامعه پرستاری کشور باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.