کد خبر : 22683
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 8:24

سمانه یوسفی، مدیرعامل گروه هتل‌های رکسان:

هتل‌های رکسان با بیش از ٢۵٠٠ تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی است

هتل‌های رکسان با بیش از ٢۵٠٠ تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی است
مدیرعامل گروه هتل‌های رکسان گفت: در راستای برنامه‌های توسعه محور این گروه، تا نوروز ١٤٠٣ ظرفیت تخت‌های هتل‌ها را به بیش از ٢٥٠٠ تخت می‌رسانیم.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی، مدیرعامل گروه هتل‌های رکسان با اشاره به اینکه تعداد ظرفیت فعلی تخت‌های این گروه تا پایان سال جاری از ۱۲۰۰ تخت به ۲۵۰۰ تخت افزایش خواهد یافت، گفت: در آینده‌ای نزدیک نیز با اتمام پروژه هتل پنج ستاره رکسان کربلا، این ظرفیت به ۵۵۰۰ تخت خواهد رسید.

یوسفی افزود: گروه هتل‌های رکسان به لحاظ دارا بودن گستره جغرافیایی وسیع و شمار تخت‌های هتل‌های این گروه، در زمره بزرگترین گروه‌های هتلی کشور محسوب می‌شود.

مدیر عامل گروه هتل‌های رکسان، بهره‌گیری از ظرفیت و تجربه خبرگان و افراد نام‌آشنا حوزه گردشگری و هتلداری را از قابلیت‌های مهم این گروه برشمرد و گفت: گروه هتل‌های رکسان با بهره‌مندی از استاندارد‌های بین‌المللی و روز دنیا، که تجلی آن را در هتل‌های فرودگاهی می‌توان مشاهده کرد، توانسته به خوبی در کنار تکریم مسافران داخلی و خارجی، مورد اعتماد شرکت‌های مطرح هواپیمایی بین‌المللی قرار گیرد.

یوسفی با اشاره به معماری خاص بوتیک هتل کاروانیکای کرمان تصریح کرد: در بوتیک هتل کاروانیکای کرمان در کنار رعایت الگو‌های مدرن، شاهد جلوه‌ای آرامش‌بخش از سنت‌های معماری و اصیل ایرانی هستیم که خاطره‌ای ماندگار را برای میهمانان فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، هتل‌های فرودگاهی امام خمینی (ره)، قصر الضیافه مشهد و بوتیک هتل کاروانیکای کرمان هم‌اکنون هتل‌های فعال این مجموعه محسوب می‌شود که در آینده با اضافه شدن هتل کربلا، گروه هتل‌های رکسان دامنه خدمات خود را به آن‌سوی مرز‌های کشور گسترش خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.