کد خبر : 22759
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 6:46

واحد مستقل ارزی استان خراسان جنوبی توسط بانک سپه راه‌اندازی شد

واحد مستقل ارزی استان خراسان جنوبی توسط بانک سپه راه‌اندازی شد
بانک سپه برای کمک به تسهیل انجام امور بانکی فعالان اقتصاد به‌ویژه تجار و بازرگانان خراسان جنوبی واحد مستقل ارزی استان را در شهر بیرجند راه اندازی کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیر شعب منطقه خراسان جنوبی ضمن اعلام خبر فوق، افزود: این استان تاکنون فاقد واحد ارزی مستقل بوده است و ما امیدواریم با راه‌اندازی این واحد، شاهد رشد فعالیت فعالان اقتصادی باشیم.

حسین محمدپور با اشاره به مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان، تصریح کرد: این واحد ارزی به‌صورت مستقل آماده ارائه خدمات ارزی نظیر گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، صدور حواله‌های ارزی، ضمانت‌نامه گمرکی، خدمات بخش بازرگانی، صدور تمکن مالی و خریدوفروش ارز تجار و فعالان اقتصادی استان است.

وی خاطرنشان کرد: به‌واسطه وجود واحد مستقل ارزی، فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های مربوط نظیر سامانه توانیران و سامانه جامع تجارت نسبت به شناسایی و ثبت سفارش‌های واردات اقدام کنند و پس از آن تمام امور مربوط به تأمین ارز با نرخ‌های مصوب و پایین‌ترین کارمزد را در داخل استان به‌صورت حضوری و در کوتاه‌ترین زمان پیگیری کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.