کد خبر : 22778
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 8:13

پیشرفت مطابق برنامه از پیش تعیین شده تعمیرات اساسی واحد مونوکسید کربن شرکت پتروشیمی فن آوران

پیشرفت مطابق برنامه از پیش تعیین شده تعمیرات اساسی واحد مونوکسید کربن شرکت پتروشیمی فن آوران
تعمیرات اساسی واحد منوکسید کربن این شرکت بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای آبان ماه سال جاری، وارد فاز عملیاتی گردیده است و مطابق با زمانبندی بعمل آمده در حال تحقق اهداف پیش بینی شده و رسیدن به وضعیت بهینه تولید این محصول می‌باشد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، تعمیرات اساسی واحد منوکسید کربن این شرکت بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای آبان ماه سال جاری، وارد فاز عملیاتی گردیده است و مطابق با زمانبندی بعمل آمده در حال تحقق اهداف پیش بینی شده و رسیدن به وضعیت بهینه تولید این محصول می‌باشد.

برنامه ریزی پیشگیرانه و نیز پایش مستمر سلامت تجهیزات تولید در پتروشیمی فن آوران همواره از اهم استراتژی‌های این شرکت در مسیر تعالی و تحقق تولید پایدار می‌باشد و سوابق اورهال‌های گذشته نیز که در پی آن‌ها ثبت رکورد‌های بی سابقه در روند تولیدات عملی گردید، دلالت بر صحت اتخاذ این رویکرد در این مجتمع دارد.

ثبت بالاترین رکورد تولید ماهیانه به میزان ۱۰۳۹۵ تن در پی تعمیرات اساسی واحد منوکسید کربن در تیر ماه ۱۳۹۳، ثبت رکورد تولید روزانه ۳۵۸ تن منوکسید کربن در پی تعمیرات اساسی در دی ماه ۱۳۹۵، رکورد تولید سالانه این محصول به میزان ۱۰۷۷۸۳ تن در سال ۱۳۹۹ در پی تعمیرات اساسی سال ۱۳۹۸، و نیز رکورد تولید روزانه ۳۶۴ تن مونوکسید کربن در آبان ماه ۱۴۰۱ و ۳۶۷ تن در آذر ماه ۱۴۰۱ در پی تعمیرات اساسی واحد منوکسید کربن در این سال، از آن جمله‌اند.

انتظار می‌رود با پایان یافتن تعمیرات اساسی جاری در واحد منوکسید کربن، ضمن تحقق هدف تامین بهینه خوراک واحد اسید استیک، عرضه پایدار خوراک پتروشیمی کارون نیز به خوبی محقق گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.