کد خبر : 22850
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 9:23

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی: حفاظت از محیط زیست در فولاد خوزستان به یک فرهنگ غالب تبدیل شده است

مخبر دزفولی: بر روی برگزاری آزمون‌های جذب نیرو به صورت بومی و هزینه کرد ۱۰۰ درصدی مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان پافشاری می‌کنیم

مخبر دزفولی: بر روی برگزاری آزمون‌های جذب نیرو به صورت بومی و هزینه کرد ۱۰۰ درصدی مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان پافشاری می‌کنیم
دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه متافو در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات آنان در خصوص عملکرد مسئولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان پاسخ گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی صبح دیروز ۴ آذرماه ۱۴۰۲ دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه متافو در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات آنان در خصوص عملکرد مسئولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان پاسخ گفت.

دکتر مخبردزفولی در ابتدای این نشست با اشاره به دریافت بالاترین نشان مسئولیت‌های اجتماعی در بین بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور توسط شرکت فولاد خوزستان طی سه سال پیاپی گفت: شاید مهم‌ترین شاخصه‌های عملکرد شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی؛ حل ریشه‌ای و نه تسکینی مشکلات مردم بوده است. ساخت ورزشگاهی که در کشور نظیری ندارد و در ابعاد فرهنگی، ورزش سلامتی، ورزش قهرمانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، اشتغالزایی و … برکات بی نظیری در استان خوزستان داشته است، ساخت و نگهداری پل فولاد در شهر اهواز به منظور کاهش بار ترافیکی و رفاه مردم، اصلاح جاده‌های پرخطر در اهواز، ساخت کلینیک‌های مجهز با امکانات کامل در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار و… شواهدی بودند که مخبر دزفولی به آن‌ها اشاره کردند.

قائم مقام مدیرعامل در بخش دیگری از این نشست خبری، به مهم‌ترین چالش‌های زیست محیطی صنایع فولادی از جمله شرکت فولاد خوزستان اشاره کردند. به روز نبودن تجهیزات، تحریم ها، وضعیت خاص محیطی و جوی استان خوزستان خصوصا مشکل ریزگردها، اجرای پروژه‌های زیست محیطی در کنار بهره برداری و توسعه و عدم رعایت حریم شهری و محاصره شدن شرکت توسط ساختمان‌های مسکونی بدلیل پیشرفت شهر به سوی شرکت فولاد خوزستان را مهم‌ترین چالش‌های این شرکت مهم صنعتی برشمردند.

وی با تشریح راهکار‌های اتخاذ شده برای برون رفت از این چالش‌ها به هزینه ۱۴۰۰ میلیارد تومانی شرکت برای اجرای پروژه‌های مهم زیست محیطی در دو سال گذشته و تدوین پروژه‌های جدید به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد تومان در دو سال آینده اشاره کردند و به طور خصوص به جزییات اجرای ابرپروژه زیست محیطی «توری باد» برای اولین بار در ایران اشاره کردند و گفتند، با اجرای این پروژه ۸۵ درصد غبار منتشره ناشی از بادبردگی مواد کنترل خواهد شد.

مخبر دزفولی همچنین با اشاره به ایجاد فضای سبز به مساحت بیش از ۵۰۰ هکتار، گفت: این مساحت فضای سبز ایجاد شده، بیش از ۵ برابر الزامات قانونی تعیین شده است.

قائم مقام مدیرعامل افزود: علی رغم قطع برق بی سابقه و تعطیلی کامل شرکت در مقاطعی از تابستان، که باعث لطمات مالی وحشتناک به شرکت شده است؛ در طی سال گذشته و امسال ۱۱۰۰ جوان بومی استان در اثر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای برزمین مانده، جذب شرکت فولاد خوزستان شده اند.

مخبر دزفولی در پایان این نشست با اشاره به اینکه حق مردم خوزستان بسیار فراتر از وضعیت موجود است، ولی بضاعت ما هم محدود است؛ در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: چرا بودجه مسُولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان به طور صددرصدی در استان خوزستان هزینه می‌شود گفت: شایسته نیست استانی که نفت، گاز، انرژی و کشاورزی ایران را تامین می‌کند در بدیهی‌ترین مسایل رفاه حداقلی هم دچار مشکل باشد و ما در این تیم مدیریتی بر روی برگزاری آزمون‌های جذب نیرو به طور صددرصد بومی و هزینه کرد مسئولیت‌های اجتماعی به صورت صددرصدی در استان خوزستان پافشاری خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.