کد خبر : 22853
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 9:32

در میان پنجاه نشان برتر کشور؛

تندیس ملی رضایت‌مندی مشتری به فولاد خوزستان تعلق گرفت

تندیس ملی رضایت‌مندی مشتری به فولاد خوزستان تعلق گرفت
سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری پنجم آذرماه ۱۴۰۲ با هدف تجلیل از نشان‌های مشتری‌مدار و مسئولیت پذیر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور مدیران دولتی، فعالان حوزه تجارت و کسب و کار برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری پنجم آذرماه ۱۴۰۲ با هدف تجلیل از نشان‌های مشتری‌مدار و مسئولیت پذیر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور مدیران دولتی، فعالان حوزه تجارت و کسب و کار برگزار شد.

این همایش با محوریت: بهره‌وری و نقش آن در اقتصاد خصوصی‌سازی و ارتقا بهره‌وری، تفکر راهبردی در ارتقا بهره‌وری، مدیریت بهینه عملکرد و منابع سازمانی، روش‌ها و متد‌های نوین ارتقا کیفیت، بهره‌وری و نقش موثر نیروی انسانی و بهره‌وری در مدیریت تولید برگزار شد.

در پایان هم، از میان پنجاه شرکت و سازمان برتر در حوزه صنعت فولاد، پتروشیمی، خدمات، صنایع غذایی، مخابرات و برق تندیس ملی رضایت‌مندی مشتری به بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ی شمش صادراتی فولاد ایران رسید. داریوش خمیسی رئیس کنترل کیفی فولاد خوزستان به نمایندگی از معاون فروش و بازاریابی تندیس این همایش را دریافت کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.