کد خبر : 22865
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 11:02

با حضور وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک سپه؛

آیین ارائه دستاورد‌های طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان برگزار شد

آیین ارائه دستاورد‌های طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان برگزار شد
آیین ارائه دستاورد‌های طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان و رونمایی از بزرگترین سامانه اشتراک گذاری تجربه خرید با حضور دکتر خاندوزی و دکتر ابراهیمی برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر خاندوزی در این مراسم که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونان وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی، جمعی از نمایندگان مجلس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک سپه و سایر مدیران ارشد کشور در سالن همایش‌های ایوان شمس برگزار شد؛ طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان را شاهدی برای اجرای امکان اصلاحات اقتصادی با لحاظ محدودیت‌های اجتماعی و تنوع فرهنگی برشمرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران این طرح ملی، همت بانک سپه برای اجرای این کار دور از دسترس در مدت زمان کوتاه را ستود و گفت: این طرح برکات فراوانی برای کشور دارد که مهمترین آن صرفه‌جویی حدود یک و نیم میلیون تن آرد معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان است.

دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه نیز در این مراسم به تشریح اقدامات جهادی بانک سپه در اجرای این طرح عظیم ملی پرداخت و از همراهی و همدلی وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت کشور، وزارت جهادی کشاورزی در طرح ملی هوشمند سازی یارانه آرد و نان قدردانی کرد.

مدیرعامل بانک سپه ضمن تشریح دستاورد‌های طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان، سامانه اشتراک گذاری تجربه خرید را سامانه‌ای پیشرو برای ارتباط با مردم و رصد جریان خرید و دریافت نظرات مردم و مصرف کنندگان معرفی کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.