کد خبر : 2291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 8:19

رهگیری پهپادهای رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سوریه

رهگیری پهپادهای رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سوریه
Print Friendly, PDF & Email

بنا بر گزارش رسانه‌ دولتی سوریه، پدافند هوایی این کشور موفق به رهگیری و خنثی سازی حمله‌ هوایی پهپادهای رژیم صهیونیستی در حریم هوایی شهر السویدا شده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک رسانه‌ی دولتی سوریه (SANA) از وقوع یک حمله‌ی هوایی توسط پهپادهای رژیم غاصب صهیونیستی در حریم هوایی شهر جبله

Print Friendly, PDF & Email

بنا بر گزارش رسانه‌ دولتی سوریه، پدافند هوایی این کشور موفق به رهگیری و خنثی سازی حمله‌ هوایی پهپادهای رژیم صهیونیستی در حریم هوایی شهر السویدا شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک رسانه‌ی دولتی سوریه (SANA) از وقوع یک حمله‌ی هوایی توسط پهپادهای رژیم غاصب صهیونیستی در حریم هوایی شهر جبله در غرب سوریه خبر داد که این حمله هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی به وسیله‌ی پدافند هوایی این کشور خنثی و به صورت موفقیت آمیز رهگیری شدند.

رسانه‌ دولتی سوریه (SANA) اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور موفق به رهگیری و خنثی سازی حمله هوایی پهپادهای اسرائیلی در حریم هوایی این کشور در نزدیکی شهر السویدا شده است.

پدافند هوایی سوریه با حملات تهاجمی هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در حریم هوایی السویدا و کاباجیب مواجه بوده که موجب فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی سوریه به صورت ۲۴ ساعته در حریم هوایی السویدا و غباغب در جنوب این کشور شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.