کد خبر : 22913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 7:50

آخرین روز نمایشگاه متافو با حضور مدیرعامل بورس کالا در غرفه فولاد خوزستان همراه شد

آخرین روز نمایشگاه متافو با حضور مدیرعامل بورس کالا در غرفه فولاد خوزستان همراه شد
در چهارمین روز از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) سید‌جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران، از غرفه شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان در چهارمین روز از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) سید‌جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران، از غرفه شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

در این دیدار مهران عباس‌زاده مدیرعامل گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، با تشریح پروژه‌ها و اقدامات توسعه‌ای فولاد خوزستان، از مهم‌ترین چالش‌های صنعت فولاد و تاثیر محدودیت‌های انرژی بر تولید و به تبع آن درآمد صنایع فولادی گفت.

جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران سرمایه‌گذاری فولاد خوزستان را نشانه‌ی بالندگی دانست و اظهار داشت: صنعت فولاد در آینده نزدیک، چالش‌های زیرساختی را پشت سر می‌گذارد. این صنعت پیشران اقتصاد کلان کشور بوده و در رشد و توسعه نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

گفتنی است، شرکت فولاد خوزستان با عرضه بیش از ۲۵ درصد شمش فولاد در بورس کالا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش فولاد مورد نیاز نوردکاران داخلی است.

نمایشگاه بین‌المللی متالورژی از سوم آذرماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز با حضور ۴۶۰ شرکت داخلی، ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و ۸۸ شرکت خارجی، با هدف بهره‌مندی از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.