کد خبر : 22929
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 9:46

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم غبارروبی گلزار شهدا:

گام برداشتن در مسیر اهداف شهدا، مسئولیت همگانی است

گام برداشتن در مسیر اهداف شهدا، مسئولیت همگانی است
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: شهدا در مسیر رضای خدا، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از میهن اسلامی جان خود را تقدیم کردند و اکنون حرکت در این مسیر مسئولیت همگانی است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای محله دارآباد تهران که به مناسبت هفته بسیج و با حضور جمعی از مدیران این بانک برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شهدا اهداف مقدسی داشتند، هیچ کدام از آن‌ها برای منافع مادی و دنیوی در دفاع مقدس شرکت نکردند، بلکه اهداف والایی همچون رضایت خدا، حفظ ارزش‌ها و پاسداری از کرامت انسانی و امنیت کشور سرلوحه کار آن‌ها بود و ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که جان در طبق اخلاص گذاشتند. اگر آن فداکاری‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس نبود، بی‌شک اوضاع کشور ما بدتر از کشور‌هایی بود که امروز گرفتار جنگ و ناامنی هستند.

دکتر للـه‌گانی ادامه داد: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده ماست. به ویژه اینکه شبکه بانکی و حوزه اقتصاد در رشد و توسعه کشور نقش مهم و حیاتی دارد. بنابراین، برای حرکت در مسیر شهدا دو وظیفه مهم داریم؛ تأکید بر اصول و مبانی بانکداری اسلامی و توجه ویژه به حل مشکلات مردم و محرومان جامعه.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان تأکید کرد: همگی باید تلاش کنیم تا با خدمت‌رسانی مطلوب و با کیفیت به هموطنان، کمک به اشتغال‌زایی به ویژه در مناطق محروم و حمایت از رشد و رونق تولید مسئولیت خود را در برابر انقلاب و آرمان‌های شهدا به خوبی ایفا کنیم.

در ادامه این مراسم، سرهنگ اکبری از مسئولان سپاه ناحیه دارآباد نیز طی سخنانی گفت: اگرچه شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، اما امروز نیز افرادی که در شبکه بانکی و حوزه اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند کار بزرگ و قابل‌تقدیر انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر حوزه اقتصاد و تولید، شبکه بانکی در خط مقدم تحقق اهداف شعار سال هستند و با حمایت از تولید و کمک به اشتغال‌زایی می‌توانند به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

سرهنگ اکبری در پایان اظهار داشت: خدمت به مردم و هموطنان و تلاش در راه آرمان‌های انقلاب و کشور، مسیر شهداست و شبکه بانکی نیز با خدمات شایسته‌ای که به مردم ارائه می‌کند، در مسیر شهدا گام بر می‌دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.