کد خبر : 22988
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 11:49

افتتاح دو مجموعه تازه آموزشی در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان

افتتاح دو مجموعه تازه آموزشی در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان
مراسم افتتاح مجموعه آموزشی «جوانه‌ها» و فضای ۱۵۰۰ متری نگهداری کودکان در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان تحت پوشش بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه‌النبی (س) با حضور مهدی جهانگیری، ریاست گروه مالی گردشگری، برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، همزمان با روز جهانی معلولین و تکریم جامعه معلولان در سراسر کشور، مجموعه آموزشی «جوانه‌ها» و فضای تازه نگهداری کودکان در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان با حضور مهدی جهانگیری، ریاست گروه مالی گردشگری، علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان، مرجان سلطانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمان و تعدادی از مسئولین بهزیستی استان کرمان افتتاح شد.

در این آیین ابتدا مجموعه آموزشی «جوانه‌ها» برای استفاده معلولین آموزش‌پذیر مرکز، در یک باب خانه با امکانات تخصصی توانبخشی و آموزشی افتتاح شد. مجموعه آموزشی «جوانه‌ها» با استفاده از این فضای تازه و امکانات مناسب جهت تربیت‌پذیری و توانمندسازی کودکان معلول مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان اقدام خواهد کرد.

در ادامه این مراسم با حضور مسئولان گروه مالی گردشگری و مسئولان بهزیستی استان کرمان، فضای تازه نگهداری کودکان در ساختمانی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع به عنوان بخش جدیدی از مرکز فیاض‌بخش کرمان افتتاح شد. در این بخش تازه، فعالیت‌های تخصصی و آموزشی برای نگهداری کودکان در یک فضا مناسب‌تر انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم، مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، از مجموعه دست‌اندرکاران این مرکز تقدیر و با اهدای پاداش از زحمات آن‌ها تشکر کرد.

گفتنی است، مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان که تحت پوشش بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه‌النبی (س) فعالیت می‌کند، هم‌اکنون وظیفه نگهداری از ۹۰ کودک را برعهده دارد. ۴۵ نفر از کودکان این مرکز مجهول‌الهویه و ۴۵ نفر دیگر بی‌سرپرست و بدسرپرست هستند و به صورت شبانه‌روزی تحت پوشش برنامه‌های بنیاد و با نظارت مستقیم اداره کل بهزیستی استان کرمان قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.