کد خبر : 23052
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 11:13

با حضور گروه ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV NORD سابق) رقم خورد؛

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) و مدیریت کیفیت

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) و مدیریت کیفیت
این دوره از ممیزی مراقبتی دوم نظام مدیریت کیفیت و استاندارد مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان به مدت سه روز از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور گروه ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران صورت پذیرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی، این دوره از ممیزی مراقبتی دوم نظام مدیریت کیفیت و استاندارد مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان به مدت سه روز از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور گروه ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران صورت پذیرفت.

در این دوره از ممیزی فرآیند‌های مدیریتی، عملیاتی و پشتیبانی شرکت فولاد خوزستان از منظر الزامات این استاندارد مرجع بین المللی مورد ممیزی قرار گرفته و یافته‌های ارزشمندی در جلسه اختتامیه به‌وسیله‌ی ممیزان به تیم مدیریتی سازمان ارائه شد.

این جلسه به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره برداری و توسعه با حضور معاونان، مدیران و پاسخگویان ممیزی برگزار شد.

امیر موسوی زاده سرممیز این دوره از ممیزی، تکرار ارزیابی تامین کنندگان، بازنگری قرارداد‌های فروش، سرمایه گذاری در حوزه ایجاد و نگهداری مرکز داده در مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسلط متولیان فرآیند‌ها به فعالیت‌های مربوط به خود و فرهنگ استقبال از ممیزی‌ها و ارزیابی‌ها را از نقاط مثبت سازمان بر شمرد.

وی همچنین پویایی سند استراتژیک فولاد خوزستان و استفاده از روش‌های نوین در تدوین آن و تعیین اهداف مطابق روش‌های روز دنیا را در کشور کم نظیر خواند. وی فعالیت‌های انجام شده در مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی را الگویی برای سایر سازمان‌ها دانست.

در ادامه محمد نیکوکار با تشکر از گروه ممیزی، برگزارکنندگان و پاسخگویان ممیزی اظهار داشت: کادر مدیریت ارشد سازمان با توجه به تمام جزئیات و جوانب با همکاری و همت بدنه کارشناسی، نسبت به پیگیری یافته‌های ممیزی اهتمام ورزیده و با جدیت این نکات قابل بهبود را به نقاط قوت سازمان تبدیل خواهد نمود.

در پایان محسن شیری بابادی مدیر استراتژی و تضمین کیفیت با تشکر از همه همکاران موثر در برنامه ریزی، اجرا و پاسخگویی این ممیزی، فرهنگ متعالی برگزاری رویداد‌هایی مانند ممیزی و ارزیابی را در سازمان برای تمامی کارکنان افتخار آمیز دانسته و افزود: استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی ممیزان همواره یکی از مبانی تعریف پروژه‌های بهبود در شرکت فولاد خوزستان می‌باشد.

گفتنی است، در پایان این دوره از ممیزی گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) و راهنمای مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) به مدت یک سال تمدید شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.