کد خبر : 23059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 7:01

نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های میربیزینس بانک همگام با دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا

نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های میربیزینس بانک همگام با دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا
دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا به مدت ۴ روز با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است که در این نمایشگاه میربیزینس بانک حضوری فعال و موثر دارد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این آوردگاه که ۲۰۰ شرکت بزرگ ایرانی و خارجی در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و … حضور دارند، میربیزینس بانک با سهامداری بانک ملی ایران به عنوان تنها بانک ایران – روسیه برای اولین بار در این نماشگاه شرکت کرده و حضوری فعال دارد.

از سویی این نمایشگاه با افزایش چند برابری حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی نسبت به دوره اول رونق دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم را نشان می‌دهد.

با توجه به ابعاد گسترده نمایشگاه اوراسیا که البته بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در عرصه بین الملل برای گردهمایی فعالان اقتصادی نیز به‌شمار می‌آید، فرصتی است تا فعالان اقتصادی و تجار در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، بازرگانی، خدماتی و … توان خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به نمایش بگذارند.

میربیزینس بانک با حضور فعال و موثر خود در این نمایشگاه با ایجاد بستر مناسب، وجود باشگاه مشتریان، ارائه خدمات و محصولات مالی جدید و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، به توسعه روابط، همکاری‌های مشترک و تعامل سازنده با فعالان اقتصادی و مدیران و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی عضو کشور‌های اوراسیا خواهد پرداخت.

میربیزینس بانک تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزار‌های نوین مالی و تاسیس باشگاه مشتریان و شرکت مالی میراث افزون برمراودات و تبادلات مالی بین کشور‌های اوراسیا، زمینه سرمایه گذاری در کشور را بیش از پیش توسعه دهد.

لازم به ذکر است، غرفه میربیزینس بانک در این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن ۴۴ (خلیج فارس) پذیرای فعالان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان، تجار و بازرگانان کشور‌های عضو اوراسیا خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.