کد خبر : 23089
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 6:09

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در بازدید از مجتمع فولاد غدیر نی ریز:

حضور در عملیات ذوب کارخانه فولادسازی لحظه‌ای با شکوه و موجب غرور ملی بود

حضور در عملیات ذوب کارخانه فولادسازی لحظه‌ای با شکوه و موجب غرور ملی بود
دکتر مهدی عبوری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در رأس هیأتی متشکل از مدیران ارشد این شرکت از مجتمع فولاد غدیر نی ریز بازدید کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز دکتر عبوری ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین پرسنل سختکوش مجتمع فولاد غدیر نی ریز، حضور در عملیات ذوب کارخانه فولادسازی را لحظه‌ای با شکوه و موجب غرور ملی عنوان کرد و اظهار داشت: این حاصل زحمات و تلاش‌ها و پشتکار دکتر مصطفی پور مدیرعامل پرتلاش، مسلط، با برنامه ریزی دقیق، پیگیر و با تعامل بالاست.

وی با اشاره به مجموعه موفقیت‌های بدست آمده در هلدینگ صنایع و معادن غدیر در سال‌های اخیر از تدابیر، پیگیری‌ها و نظارت دقیق دکتر فاضل مدیرعامل این هلدینگ تقدیر و تشکر کرد و افزود: این ارزشمند است که فولاد غدیر نی ریز را به صورت یک زنجیره کامل تولید فولاد می‌بینیم و امیدوارم به زودی با در اختیار گرفتن یک معدن سنگ آهن، و راه اندازی کارخانه گندله سازی این مهم به سرانجام برسد.

دکتر عبوری ضمن تقدیر از تصمیم مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز مبنی بر صرف نظر کردن از حق آبه سد چشمه عاشق برای تامین منافع مردم منطقه، از پروژه انتقال آب خلیج فارس به عنوان بهترین راه حل برای دستیابی به آب پایدار نام برد و افزود: با توجه به جسارت بالایی که در حوزه مدیریت مجتمع فولاد غدیر نی ریز شاهد هستیم باید برای حل مشکلات تامین برق در تابستان و گاز در زمستان برای این مجتمع صنعتی تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر توجه ویژه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز را از نقاط قوت این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت‌هایی نظیر ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی آموزشی، خرید دستگاه MRI و توجه ویژه به حوزه درمان از جمله اقدامات ماندگار این مجتمع است که نشان از دور اندیشی مدیران این مجتمع در این حوزه دارد.

در این بازدید دکتر مصطفی پور بخش‌هایی از دستاورد‌های دوسال اخیر مجتمع فولاد غدیر نی ریز را در حوزه‌های مختلف تولید، بازرگانی، بهره برداری و … بیان کرد.

آقایان دکتر امیری جانشین اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر، آقابابایی نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر، فاطمی پور، مشاور عالی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، صادق مال واجرد مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، فرهادیه معاون امور شرکت‌ها و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر، نویریان معاون برنامه ریزی و مطالعات راهبردی شرکت سرمایه گذاری غدیر و دکتر فاضل، مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و جمعی از مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری غدیر دکتر عبوری را در این بازدید همراهی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.