کد خبر : 2311
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 8:35

ادعای نتانیاهو: جهان آنچه را سال‌ها درباره ایران می‌گفتیم فهمید

ادعای نتانیاهو: جهان آنچه را سال‌ها درباره ایران می‌گفتیم فهمید
Print Friendly, PDF & Email

دو روز بعد از صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران، نخست‌وزیر اسرائیل، با استقبال از این امر، گفته است که جهان متوجه واقعیتی شده که اسرائیل سال‌ها در مورد تهدیدات برنامه هسته‌ای ایران بیان می‌کرد. به گزارش انتخاب، دو روز بعد از صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

Print Friendly, PDF & Email
دو روز بعد از صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران، نخست‌وزیر اسرائیل، با استقبال از این امر، گفته است که جهان متوجه واقعیتی شده که اسرائیل سال‌ها در مورد تهدیدات برنامه هسته‌ای ایران بیان می‌کرد.
به گزارش انتخاب، دو روز بعد از صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران، نخست‌وزیر اسرائیل، با استقبال از این امر، گفته است که جهان متوجه واقعیتی شده که اسرائیل سال‌ها در مورد تهدیدات برنامه هسته‌ای ایران بیان می‌کرد.
به گزارش جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو یکشنبه اول تیر در نشست دولت خود گفت: «ایران با دروغ‌گویی به جامعه جهانی تلاش برای دسترسی به جنگ‌افزار هسته‌ای را پنهان کرده است».
بیشتر بخوانید و ببینید

نماینده چین: نمی‌توانیم اجازه دهیم موضوع هسته‌ای ایران مجدداً به جاده قدیمی تقابل برگردد

قدردانی پومپئو از عملکرد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران

ژنرال بنی گانتس، وزیر دفاع جدید اسرائیل، نیز جمعه در توئیتر خود با استقبال از قطعنامه «مهم» آژانس نوشته بود که «اسرائیل به ایران امکان نخواهد داد به توانایی هسته‌ای (نظامی) برسد».

شورای حکام آژانس ۳۰ خرداد با تصویب قطعنامه‌ای که سه کشور اروپایی به این نهاد ناظر دیدبان هسته‌ای سازمان ملل ارائه کردند، از ایران خواست امکان حضور بازرسان آژانس در دو سایت در ایران را فراهم کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.