کد خبر : 23188
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 6:26

در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی رقم خورد؛

درخشش روابط عمومی فولاد خوزستان با کسب ۳ نشان برتر

درخشش روابط عمومی فولاد خوزستان با کسب ۳ نشان برتر
در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، روابط عمومی فولاد خوزستان با کسب ۳ نشان برتر خوش درخشید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی، این سمپوزیوم با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن، بانک‌ها، کارشناسان و متخصصین روابط عمومی ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این همایش از «محمد جامعی» مدیر روابط عمومی به عنوان «مدیر روابط عمومی برتر سال ۱۴۰۲» با اهدای تندیس و لوح تقدیر در حوزه روابط عمومی تقدیر به عمل آمد؛ همچنین در بخش کارشناسان برتر روابط عمومی کشور نیز از عارف عبادی رئیس ارتباطات و سیدعلی اکبر شریعت زاده کاردان امور فرهنگی تقدیر شد.

این گزارش حاکی است، سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران با حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی با عنوان مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی برگزار شد و به تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکت‌ها و واحد‌های تجاری پرداخت؛ هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه‌ها، به‌روزرسانی تکنولوژی و همگام‌شدن با آن از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.

گفتنی است، یکی از نکات مهمی که روابط عمومی‌ها باید در محوریت کار خود قرار دهند و در راستای آن کوشا باشند توجه به دوسویه بودن روابط عمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانه‌ها و مشتریان، مدیریتی بودن کار و واحد روابط عمومی و اخلاق و ارتباط درست و باید‌ها و نباید‌هایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکت‌ها و رسانه‌ها و مشتریان ایجاد می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.