کد خبر : 2320
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 8:41

ترکیه: از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۱۰۰۰ عضو پ.ک.ک/ی.پ.گ را خنثی کرده‌ایم

ترکیه: از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۱۰۰۰ عضو پ.ک.ک/ی.پ.گ را خنثی کرده‌ایم
Print Friendly, PDF & Email

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: از امضای توافق سوچی تاکنون ۹۹۸ عضو پ.ک.ک/ی.پ.گ هنگام تلاش برای نفوذ به منطقه عملیاتی “چشمه صلح” از پای درآمده‌اند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در ارتباط با عملیات‌ نیروهای مسلح این کشور در داخل و خارج از ترکیه جهت تامین

Print Friendly, PDF & Email

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: از امضای توافق سوچی تاکنون ۹۹۸ عضو پ.ک.ک/ی.پ.گ هنگام تلاش برای نفوذ به منطقه عملیاتی “چشمه صلح” از پای درآمده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در ارتباط با عملیات‌ نیروهای مسلح این کشور در داخل و خارج از ترکیه جهت تامین امنیت تمامی شهروندان، اعلام کرد: از امضای توافق سوچی در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ تاکنون ۹۹۸ تروریست پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان)/ی.پ.گ (یگان‌های مدافع خلق کرد) هنگام تلاش برای نفوذ به منطقه عملیاتی “چشمه صلح” از پای درآمدند.

در این بیانیه آمده است: در منطقه عملیاتی چشمه صلح طی یک ما اخیر ۱۳ بار حمله متجاوزانه صورت گرفته است. همچنین ۱۳۴ قبضه خمپاره که به مواد منفجره دست‌ساز تبدیل شده‌اند، ۱۰۶ عدد مین ضد پرسنل، ۲ عدد مین ضد تانک و ۶۱ عدد مواد منفجره دست ساز کشف و خنثی شده‌اند.

وزارت دفاع همچنین با اشاره به انهدام ۳۱۸۲ مین/ مواد منفجره تاکنون اعلام کرد: ” تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ طی یک ماه اخیر به مناطق عملیاتی سپر فرات و شاخه زیتون در تل‌رفعت ۶۲ بار حمله متجاوزانه انجام دادند و ۱۰ نفر ز این تروریست‌ها از پای درآمدند. همچنین ۱۴۳۳ تونل غیرقابل استفاده شد. همچنین ۱۷ تروریست در مناطق عملیاتی ارتش ترکیه دستگیر شده‌اند”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.