کد خبر : 23271
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 5:38

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش و نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر از مجتمع پتروشیمی سبلان

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش و نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر از مجتمع پتروشیمی سبلان
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان از مجتمع شرکت پتروشیمی سبلان بازدید کردند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی پتروشیمی سبلان، یکم آذرماه، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه حسین برزگری نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه و هیات همراه ضمن بازدید از شرکت در جریان روند تولید قرار گرفتند و مهندس رضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان گزارشی از روند تولید و عملکرد شرکت ارائه کرد.

پس از پایان این بازدید طی جلسه‌ای طرفین بر ایجاد کاروان راهیان توسعه و پیشرفت توافق کردند که بر اساس آن مقرر شد دانش‌آموزان در زمانبندی‌های مناسب از پتروشیمی سبلان بازدید کرده و از نزدیک با فضای کار، ویژگی‌ها و مشاغل بخش صنعت پتروشیمی آشنا شوند.

مهندس کریمی در این جلسه با بیان اینکه صنعت پتروشیمی یکی از نماد‌های اقتدار جمهوری اسلامی ایران است تاکید کرد: ما در سبلان همواره بر اهمیت آموزش تاکید کرده‌ایم و یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت ما در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، آموزش بوده است.

وی افزود: بر همین اساس ما آمادگی داریم تا در این زمینه با آموزش و پرورش استان نیز همکاری داشته باشیم. چون باور داریم که آشنایی نزدیک با این صنعت، تاثیر بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و آینده دانش‌آموزان خواهد داشت که امید‌های آینده کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با قدردانی از مدیرعامل پتروشیمی سبلان گفت: همراهی و همکاری در این مسیر یعنی ایجاد کاروان راهیان توسعه و پیشرفت، شایسته تقدیر است و از شما بابت این همکاری سپاسگزارم.

وی ادامه داد: بی‌تردید شکل‌گیری این کاروان‌ها تاثیر خود را در آینده نشان خواهد داد و با توجه به اینکه دانش‌آموزان فعلی، گردانندگان آینده صنعت پتروشیمی کشور خواهند بود، این آشنایی و مواجهه از نزدیک قطعا مفید خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.