کد خبر : 23410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 7:48

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و دلاور وطن در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و در عرصه مقاومت را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، جان شیرین خود را در راه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کرد و به دست استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از چند دهه خدمت صادقانه به سوی معبود خویش پر کشید.

ایثار و فداکاری‌های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت، ایشان را در زمره نوادر روزگار و مرد میدان و عمل قرار داده بود که دل در گرو رشد، توسعه و سربلندی ایران اسلامی داشت. حفظ منافع ملی و حرکت در مسیر تحقق اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی، سرلوحه فعالیت‌ها و تلاش‌های صادقانه آن سردار بی ادعای وطن بود.

امسال چهارمین سالی است که آن شهید والامقام در میان ما نیست و اگرچه نبود ایشان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، اما مقاومت مردم شجاع و مظلوم غزه در برابر تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی، اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در برابر آمریکا و اسرائیل که تجلی آن را در شهادت سردار سید رضی موسوی، از هم رزمان و یاران نزدیک حاج قاسم در روز‌های اخیر شاهد بودیم، نشانه‌هایی از به بار نشستن افکار و اندیشه‌های حق خواهی و عدالت طلبی سردار سلیمانی در منطقه پُر مخاطره خاورمیانه است.

اگرچه اکنون سردار وطن در بین ما نیست، اما مکتبی که این یار و همراه همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنیانگذاری کرد، نه تنها در جان و دل ملت ایران، بلکه در باور بسیاری از مردم حق طلب مردم منطقه شکوفا شده است و بی تردید این روند ادامه خواهد داشت.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.