کد خبر : 23423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 8:58

مدیرعامل این شرکت تصریح کرد:

بانک رفاه کارگران یاری‌رسان شرکت شستا در مسیر توسعه است

بانک رفاه کارگران یاری‌رسان شرکت شستا در مسیر توسعه است
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت نیازمند تامین مالی به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای هستند و بانک رفاه کارگران می‌تواند همیار ارزشمندی برای این منظور باشد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، دکتر عارف نوروزی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه دومین نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: این شرکت و بانک می‌توانند در زمینه‌های مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند و از طریق هم‌افزایی در راستای توسعه اقدامات گام بردارند.

وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: این مهم بستر حمایت‌های این بانک از حوزه تولید و اشتغال کشور از جمله برنامه‌های تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه شستا را بیش از گذشته فراهم می‌کند و این شرکت‌ها می‌توانند به پشتوانه این بانک در مسیر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های خود حرکت کنند.

دکتر نوروزی به ارزیابی برگزاری نشست‌های هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پرداخت و گفت: این نشست‌ها زمینه‌های همکاری متقابل را گسترش می‌دهد و بنده از دکتر للـه‌گانی مدیرعامل محترم بانک بابت برگزاری دومین نشست هم‌افزایی و تمهیداتی که برای این منظور اندیشیده بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیازمند همیاری و همکاری بانک رفاه کارگران در مسیر توسعه است و این بانک یاری رسان این شرکت در این مسیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.