کد خبر : 23429
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 9:08

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن را تبریک گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

ولادت فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حضرت زهرا (س) از جمله زنان برگزیده و خاص خداوند متعال هستندکه با تولدشان جزیرﺓ‌العرب و تمامی معادلات اجتماعی و فرهنگی عصر خویش را متحول کردند. زنی نمونه، مادری مهربان و همسری فداکار که الگو و اسوه‌ای برتر برای زنان عصر خویش و زنان در تمام دوران تاریخ شدند و فرزندانی به جامعه بشری تقدیم کردند که ایثار، فداکاری و آموزه‌های اخلاقی آن بزرگواران برای همه دوران، راهگشاست.

در کشور ما نیز روز تولد این بانوی فرزانه به عنوان روز زن و مادر نام گذاری شده است. این ایام فرخنده فرصت مناسبی است تا از تلاش‌ها و مهر و محبت زنان و مادران ایرانی قدردانی کنیم که از یک سو با تاسی به شیوه و منش حضرت زهرا (س) مقام والا و ارجمند مادر و زن بودن را به نیکی پاس می‌دارند و از کانون گرم خانواده مراقبت می‌کنند و از دیگر سو در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی و … حضور پررنگ و مؤثری دارند.

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، با حفظ شأن و جایگاه والای زن و مقام مادر، گسترش یافته است و امروزه شاهد هستیم که بسیاری از زنان و مادران افتخارآفرین در رشد و توسعه کشور نقش آفرین هستند.

در بانک رفاه کارگران نیز زنان و مادران سخت کوش و توانمندی حضور دارند که همراه با سایر کارکنان با تلاش‌های صادقانه و خدمت رسانی مناسب به شهروندان، نقش مهمی در تحقق دستاورد‌ها و موفقیت‌های این بانک داشته اند که قدردان تلاش‌های ارزشمند آنان هستیم.

از خداوند متعال برای زنان و مادران فداکار و الگوی ایرانی سلامتی، بهروزی و سربلندی آرزومندم.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.