کد خبر : 23445
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 12:12

بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در فولاد خوزستان برگزار شد

بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در فولاد خوزستان برگزار شد
بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور حجت‌الاسلام حاجتی استاد حوزه و دانشگاه، نمازگزاران و بسیجیان حوزه شهید بقایی در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور حجت‌الاسلام حاجتی استاد حوزه و دانشگاه، نمازگزاران و بسیجیان حوزه شهید بقایی در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد.

حجت‌الاسلام حاجتی در سخنانی حماسه نهم دی ماه را ناجی ایران و تشیع دانست و افزود: سازمان اطلاعاتی اسرائیل به نخست‌وزیر این کشور صد هشدار راهبردی گوشزد کرده است و در آن‌ها به نقل از رهبر انقلاب اسلامی ایران آورده که نابودی اسرائیل حتمی است.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نهم دی روز بصیرت است، اظهار داشت: می‌دانید ارتباط نه دی با تولید چیست؟ اساسا اگر حماسه نه دی نبود، ایرانی نبود و به تبع آن اهوازی و فولاد خوزستانی نبود که تولید تداوم داشته باشد. عده‌ای از روی نادانی می‌گویند: ما با اسرائیل کاری نداریم، در جواب باید گفت: آن‌ها کار دارند و اگر بی‌تفاوت باشیم از بین می‌رویم.

حاجتی در ادامه گفت: نهم دی عامل ماندگاری ایران است. فتته‌ی ۸۸ که به زعم خودشان می‌خواستند طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچند، از ده سال قبل به نام انقلاب رنگی برنامه‌ریزی شده بود. متاسفانه بعضی از داخلی‌ها از سر جهل و بعضی از روی غرض با این فتنه همراه شدند. دی ماه نقطه عطف ایران اسلامی است. شهادت سردار دل‌ها در همین ماه اتفاق افتاد. شهادت سردار سید رضی موسوی هم در این ماه بود. دشمن دست‌بردار نیست، چرا که به ماهیت انقلاب پی برده است. عداوت دشمنان اسلام و تشیع به بلندای تاریخ است و فقط به شهادت حاج قاسم و سردار سید رضی موسوی معدود نیست. در جنگ تحمیلی دویست هزار شهید تقدیم کردیم.

استاد حوزه و دانشگاه از توحید خالقی، تکوینی و تشریعی گفت و افزود: لا اله اله الله اقرار به توحید است. توحید خالقی یعنی خالق یکی و الله است. ربانیت دارد، یعنی پرورش می‌دهد و توحید تشریعی یعنی قوانین از سوی خداوند متعال وضع می‌شود.

وی اشاره‌ای هم به جنایات ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی در غزه داشت و اظهار داشت: هشتاد و شش روز است، مردم غزه زیر بمباران صهیونیست هستند. بیش از هفت هزار نوجوان در میان شهداست و دنیای غرب که ادعای حقوق بشر و تمدن دارند، هیچ عکس‌العملی نشان ندادند.

حاجتی در پایان گفت: یکصد سال پیش استکبار جهانی با کمک فرقه ضاله‌ی بهائیت، رضا خان قلدر را به قدرت رساند. رضا‌خان پس از به قدرت رسیدن، سه حکم صادر کرد. کشف حجاب از سر زنان، ممنوعیت روضه اباعبدالله و برداشتن عمامه از سر روحانیت. همین اتقاق در فتنه سال گذشته (۱۴۰۱) تکرار شد. این بدان معناست که کارفرما یکی و یهودیت است. اگر امام خمینی (ره) نبود، اگر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نبود و اگر خون سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدا نبود، امروز نشانی از ایرانی و تشیع نبود چرا که عناد دشمنان بر سر اصل ولایت فقیه است. افتخار می‌کنیم که امروز ایران اسلامی در سه ضلع از قدرت یعنی: علم، دفاعی و فرهنگی در دنیا سرآمد است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.