کد خبر : 23529
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 11:17

مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تراکنش ایران:

طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی یک ضرورت است

طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی یک ضرورت است
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران بر ضرورت تمرکز بر طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی تاکید کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پنل تخصصی با موضوع تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری و پرداخت ایران که با حضور مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، قرض الحسنه مهر ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی و بومی‌سازی آن‌ها در سطح سازمان‌ها را یک ضرورت دانست.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به رضایت و استقبال مشتریان برای استفاده از فناوری‌های مالی در کسب و کار‌ها گفت: علاقمندی مردم برای استفاده از محصولات فناورانه برای سازمان‌ها تعیین کننده است و بانک‌ها باید آمادگی پاسخگویی به این استقبال را در خود ایجاد کنند.

دکتر ابراهیمی اظهار داشت: روندها، محصولات، خدمات و فناوری‌هایی هستند که عامل اصلی شکل دهی بازار‌های آینده خواهند بود و در عصر حاضر لزوم استفاده صحیح از آن‌ها توسط بانک‌ها اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به قدمت و تاریخچه طرح و به کارگیری هوش مصنوعی در جهان خاطرنشان کرد:بانک‌ها نباید به آنچه امروز دارند قانع باشند و باید با پیش‌بینی آینده، آمادگی لازم برای رشد و پیشرفت سریع در این حوزه را داشته باشند.

دکتر ابراهیمی بر ضرورت آمادگی بانک‌ها برای عملیاتی کردن موضوعات مختلف حوزه فناوری نظیر احراز هویت بیومتریک، رمز ارزها، بلاک چین و … تاکید کرد و افزود: مدیران بانکی باید از نیرو‌های جوان فعال در این حوزه حمایت کرده و اجازه آزمون و خطا و شکست را که هم زمینه پیشرفت آنهاست را بدهند.

مدیرعامل بانک سپه لازمه پیشرفت و نهادینه‌سازی فن آوری‌های نوین در بانک‌ها را سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی جوان و با انگیزه و تشکیل تیم‌های عملیاتی فعال در این حوزه برای پیشرفت کشور دانست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.