کد خبر : 23640
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 7:59

هفدهمین یادواره شهدای فولاد خوزستان برگزار شد

هفدهمین یادواره شهدای فولاد خوزستان برگزار شد
هفدهمین یادواره شهدای فولاد خوزستان و گردهمایی بزرگ بسیجیان و ایثارگران فولاد خوزستان با حضور خانواده‌های شهدا، بسیجیان و ایثارگران سلحشور فولاد خوزستان برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، هفدهمین یادواره شهدای فولاد خوزستان و گردهمایی بزرگ بسیجیان و ایثارگران ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور خانواده‌های شهدا، بسیجیان و ایثارگران و جمعی از مدیران و کارکنان فولاد خوزستان در تالار شهید امتی برگزار شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان برکت خون شهدا را عامل رونق تولید دانست و افزود: ایثار، شهادت و شهامت کارگشای پیشبرد اهداف در جنگ اقتصادی است. امروز کارخانه فولاد خوزستان جبهه نبرد است. به برکت حضور رزمندگان و برکت خون شهدا، چرخ صعنت می‌چرخد.

وی در ادامه گفت: از چهارهزار و پانصد بسیجی شرکت فولاد خوزستان که در برهه‌های مختلف آماده جانفشانی بودند، تشکر ویژه دارم. از همکاران می‌خواهم در همه حال یاد و خاطر شهدا را گرامی بدارند و در عمل ثابت کنیم، همواره در مسیر تعالی ایران اسلامی گام بر می‌داریم.

در ادامه سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این جمله که شهدا قدرت‌ساز هستند، افزود: قدرت شهدا در روح و جسم جوانان مرز و بوم متبلور می‌شود. با افتخار به جنگ می‌رویم. جبهه اقتصادی تنها جبهه‌ای بود که دشمن امید داشت ایران را شکست دهد، اما با تکیه به قدرت درون‌ساز توانستیم مرحله به مرحله عبور کنیم و خیال باطل دشمن را در نطفه خفه کنیم. ایران اسلامی در جبهه اقتصادی و فنی دشمن را به زانو درآورده است.

وی در ادامه گفت: دشمن فهمید که با موشک و توپخانه نمی‌تواند ایران را شکست دهد و به همین خاطر جنگ اقتصادی را به راه انداخت. جنگی که کارگران فولاد خوزستان در صف مقدم آن قرار دارند. باید هدیه شهدا یعنی امنیت و آسایش را ارج بنهیم. بخشی از ارج نهادن تکریم خانواده شهداست. بخش دیگر تلاش و مجاهدت در خط تولید است.

سپس حجت‌السلام دانشمند به جمله‌ای از سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: رمز شهید شدن، شهید بودن است. برای ساختن کشور باید شایسته‌سالاری و توانمندی افراد در نظر گرفته شود و هرکس با توجه به دانش فنی در جایگاه خود به کار گرفته شود. مظلومیت شهدا این است که به نسل امروز بگوییم که ما فقط با بعثی‌ها جنگیدم، بلکه در اصل ما با دنیا جنگیدیم. در عصری هستیم که هزارن نمرود، عمر و عاص و ثامری بود. نسل امروز بداند که بالاترین مقام در مقامات معنوی شهادت است. شهید اسم خداست.

وی در ادامه گفت: جنگ با جمهوری اسلامی را عوض کردند. بدتر از جنگ تسهیلاتی جنگ فرهنگی است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بار‌ها از تهاجم فرهنگی گفتند و جدی نگرفتیم. در ادامه شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و اخیرا گفتند قتلگاه فرهنگی و گوشزد کردند، باز هم کسی جدی نگرفت. کشته‌های تسهیلاتی مقام شهید نصیبشان شد، اما کشته‌های فرهنگی به بیراهه رفتند. قاتل، مرتد، بهایی و هیچکس یاد خوبی از آن‌ها نمی‌کند. هر کس برای خدا کار کند، جوابش را از خالق می‌گیرد. باید جوانان را جذب کرد و با شهدا آشنا کنید. اگر توانستید یک جوان را با اسلام و قرآن آشنا کنید، شما جایگاه شهید را دارید.

حجت‌الاسلام دانشمند خطاب به کارکنان فولاد خوزستان گفت: تک‌تک کارکنان فولاد خوزستان، رزمندگان و مجاهدان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. کارگرانی که در خط تولید هستند، بدانند، جنگ تمام نشده است و همچنان ادامه دارد. این بار سبک، از جنگ تسهیلاتی به جنگ اقتصادی تغییر شکل داده است. باید به گونه‌ای در جنگ رشادت به خرج دهند که تک تک آن‌ها حاج قاسم شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.