کد خبر : 23643
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 7:59

پیام مدیر عامل محترم به مناسبت ۸ دی ماه روز صنعت پتروشیمی

پیام مدیر عامل محترم به مناسبت ۸ دی ماه روز صنعت پتروشیمی
مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس گنجی با ارسال پیامی هشتم دیماه روز صنعت پتروشیمی را گرامی داشتند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی، مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس گنجی با ارسال پیامی هشتم دیماه روز صنعت پتروشیمی را گرامی داشتند.

متن پیام به این شرح است:

خانواده بزرگ پتروشیمی جم‌پیلن

هشتم دی ماه به عنوان روز صنعت ارزش آفرین پتروشیمی نامگذاری شده است؛ روزی که به ما یادآور می‌شود که این صنعت چه جایگاه بی‌بدیلی در اقتصاد کشور داشته و دارد. نیک می‌دانیم که در شرایط تحریم‌های ظالمانه این صنعت پتروشیمی است که به عنوان یک صنعت نجات بخش همچون خون در رگ اقتصاد ایران حیات بخشید و موجب شد این شرایط سخت را تاب بیاوریم.

در ماه‌هایی که گذشت به فضل الهی و با تلاش و همراهی همه شما همکاران محترم، موفق شدیم رتبه اول نسبت عملکرد فروش به برنامه را در بین کل شرکت‌های پتروشیمی کسب نماییم که مایه درخشش پتروشیمی جم‌پیلن در ایران گشته تا در عمل پاسدار اعتماد بازنشستگان معزز گردیم. در پی این دستاورد مهم، با اجرای موفقیت آمیز پروژه عظیم اورهال، برگ زرین دیگری از توانمندی‌های نیرو‌های متخصص جم‌پیلن به منصه ظهور درآمد تا تولید جم‌پیلن با قدرت و استمرار دوچندان، ادامه یابد.

اکنون نوبت آن رسیده است تا با اجرای گام به گام برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در حوزه‌های مختلف، همراه افزایش تولید و فروش، با تولید گرید‌های تخصصی و جدید، قدم‌های موثر بعدی را برداریم.
در این روز گرامی این نوید را به ذینفعان گرانقدر خواهیم داد که به زودی با تولید و عرضه موفقیت آمیز گرید‌های جدید منطبق با نیاز مشتریان، شاهد ورود پتروشیمی جم‌پیلن به عرصه‌های نوین هم در تولید و هم در تصاحب بازار‌های جدید خواهیم بود.

فرا رسیدن هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را به کلیه تلاشگران این حوزه به ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت پتروشیمی جم‌پیلن تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خداوند رحمان، سلامتی و شادمانی شما و خانواده محترمتان را در زیر سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) آرزومندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.