کد خبر : 23653
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 10:47

صادرات پتروشیمی غدیر افزایش یافت

صادرات پتروشیمی غدیر افزایش یافت
صادرات پتروشیمی غدیر در دوره یک ماهه آذر سال جاری با افزایش همراه بوده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، میزان درآمد جمعی که پتروشیمی غدیر طی عملکرد یک ماهه خود در آذرماه سال جاری در گزارش فعالیت ماهانه خود به اطلاع سهامدارن رسانده است به مقدار ۳۸۳ میلیارد تومان تومان است که در مقایسه با ماه قبل درآمد‌های این شرکت رشد ۱۷ درصدی را شاهد می‌باشد.

افزایش ۶۴ درصدی صادرات شغدیر

براساس گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده پتروشیمی غدیر در سامانه کدال میزان صادرات این شرکت در آذرماه ۱۴۰۲ به مقدار ۵۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به آذرماه سال گذشته رشد ۶۴ درصدی را در این بخش شاهده بوده است علاوه بر این میزان صادرات این شرکت نسبت به ماه گذشته جهش ۹۴۰ درصدی را شاهد بوده است.

شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت حدود ۵۰ % ظرفیت اسمی فعالیت خود را آغاز نمود و در کنار پتروشیمی اروند، بندر امام و آبادان تأمین کننده PVC داخل کشور بوده  است.

این شرکت دارای محصول PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزارتن و VCM با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن می‌باشد.

این شرکت در زمینه فروش محصول PVC در داخل کشور با شرکت‌های پترو شیمی بندر امام و اروند رقابت دارد و جایگاه اول را از لحاظ میزان تولید به ظرفیت اسمی دارا می‌باشد. فروش داخلی و صادراتی از طریق بورس کالای ایران صورت می‌پذیردهمچنین بازار هدف صادراتی در سال‌های اخیر کشور‌های عراق، حوزه CIS، ترکیه، افغانستان، پاکستان و هندوستان می باشد.

شر کت پتروشیمی غدیر با بهره گیری از حداکثر توان خود در تولید و فروش محصولات در جهت افزایش سود و دست یابی به رشد پایدار، و خلق ارزش افزوده پایدار برای سهامداران و کسب حداکثر رضایت مشتریان و در نتیجه حفظ سهم بازار با ت یه بر کارکنان متعهد و بهره گیری ازتکنولوژی‌های نوین را دنبال میکند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.