کد خبر : 23664
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 10:55

افزایش درآمد‌های بیمه دانا در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲

افزایش درآمد‌های بیمه دانا در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲
درآمد‌های بیمه دانا از محل فروش حق بیمه در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲ هزار میلیار تومان رسیده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، براساس گزارش منتشر شده از صورت وضعیت مالی ماهانه بیمه دانا در سامانه کدال مشاهده می‌کنیم این شرکت در طی عملکرد یک ماهه آذر خود بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش حق بیمه درآمد کسب نموده و در مقابل در طی این یک ماه حدودا ۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است.

رشد ۱۳ درصدی فروش حق بیمه دانا

بیمه دانا که با نماد دانا در بازار سرمایه شناخته می‌شود و با سرمایه ثبت شده ۱۹۴۵۷ میلیاردی در طی عملکرد یک ماهه خود در آذرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درآمد بدست آورده که در مقایسه با ماه قبل رشد ۱۳ درصدی داشته و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۷۹ درصد افزایش یافته است.

همچنین بیمه دانا در طی عملکرد یک ماهه خود بیشترین درآمد را از بیمه درمان داشته و به فروش ۹۵۲ میلیارد تومانی در این دوره دست یافته است و در رتبه بعدی  بعد بیمه شخص ثالث اجباری با فروش ۶۵۰ میلیاردی قرار گرفته است.

اهداف و راهبرد‌های بیمه دانا در خصوص سرمایه گذاری‌های این شرکت

استفاده لازم و موثر و حداکثری از منابع و نقدینگی شرکت متبوع با محوریت رعایت قوانین و دستورالعمل‌های موضوعه و بخصوص حقوق ذینفعان و به ویژه بیمه گذاران (پرداخت سریع و بموقع خسارات بیمه ای) بعنوان اصلی‌ترین هدف سرمایه گذاری این شرکت می‌باشد.

با عنایت به شرایط اقتصادی و بازار بیمه که موجب عدم سودآوری عملیات بیمه‌ای شده است، عملاً سود شرکت از محل سرمایه گذاری‌های انجام شده در چارچوب مفاد آیین نامه ٩٧ شورای عالی بیمه تأمین می‌گردد که با توجه به الزامات و محدودیت‌های آیین نامه مذکور، افزایش سپرده‌های بانکی در اولویت اهداف تعیین شده می‌باشد، ضمن اینکه با توجه به شرایط بازار سرمایه، اصلاح و افزایش پرتفوی سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در دستور کار بیمه دانا است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.