کد خبر : 23669
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 11:04

رشته بیمه درمان درآمدزاترین حق بیمه دانا

رشته بیمه درمان درآمدزاترین حق بیمه دانا
از ابتدای فروردین ماه امسال تا پایان آذرماه درآمد اعلام‌شده بیمه دانا از فروش حق بیمه مربوط به رشته درمان با بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت بیمه دانا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری میزان درآمدی که از محل فروش حق بیمه که برای مشتریان خود صادر کرد بیش از  ۲ هزار میلیارد تومان بوده و میزان درآمدی که دانا از محل فروش حق بیمه طی ۹ ماه گذشته به ثبت رساند بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

رشد ۵۹ درصدی درآمد‌های بیمه دانا در طی ۹ ماه

طبق گزارش منتشر شده از صورت وضعیت فروش بیمه دانا در کدال این شرکت در طی عملکرد ۹ ماهه خود در سال گذشته ۱۶ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان از محل فروش حق بیمه درآمد کسب نموده بود که امسال در همان مدت زمان با رشد ۵۹ درصدی به درآمد بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده است علاوه بر این میزان درآمد این شرکت از محل فروش حق بیمه در مقایشه با ماه گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

بیشترین درآمد دانا در ۹ ماهه امسال از فروش حق بیمه‌ای داشت متعلق به رشته بیمه درمان با مبلغی بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده و حق بیمه ثالث اجباری با ۵ هزار میلیارد تومان جایگاه بعدی درآمدزاترین رشته بیمه را از آن خود کرد.

علاوه براین در طی عملکرد یک ماهه دانا بیشترین درآمد اعلام شده این شرکت مربوط به رشته بیمه درمان با مبلغ ۹۵۲ میلیارد تومان می‌باشد.

شرکت بیمه دانا با فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای و با شبکه فروش گسترده‌ای که دارد در سراسر کشور فعالیت می‌نماید و در سال ١۴٠١ رتبه اول تولید در بین شرکت‌های بیمه‌ای غیردولتی را کسب نموده است. مجموع خسارت پرداختی این شرکت از فروردین تا پایان آذرماه سال جاری حدودا به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید.

در حال حاضر شرکت بیمه دانا با تعداد ٧۴ شعبه، ٢٨۵۵ نماینده حقیقی، ۵٩ نماینده حقوقی، ٢٧١ نماینده ویژه فروش بیمه‌های عمر و ١٢١٧ کارگزاری در سراسر پهنه ایران اسلامی فعالیت دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.