کد خبر : 23690
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 17:40

افزایش درآمدهای گروه توسعه مالی مهر آیندگان

افزایش درآمدهای گروه توسعه مالی مهر آیندگان
درآمد‌های گروه توسعه مالی مهر آیندگان در ۶ ماهه ابتدای سال افزایش یافت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، جمع درآمد‌های عملیاتی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در ۶ ماه نخست سال جاری به بیش از ۴ هزارمیلیارد تومان رسیده است.

شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با نماد ومهان شناخته می‌شود در حال حاضر شرکت جزء شرکت‌های فرعی شرکت سرمایهگذاری اهداف وابسته به صندوق‌های بازنشستگی، پسانداز و رفاه کارکنان صنعت نفت می‌باشد.

موضوع فعالیت اصل این شرکت سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحد‌های سرمایه گذاری صندوق ها، سرمایه گذاری در مسکوکات، فلزات گرانبها، گواهی سپرده بانکی و سپرده‌های سرمایه گذاری نزد بانک‌ها وموسسات مالی اعتباری مجاز می‌باشد.

رویکرد شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در جهت خلق ارزش براساس موضوع اصلی فعالیت شرکت، مبتنی بر استفاده از بازار سرمایه برای کسب بیشترین بازدهی متناسب با ریسک می‌باشد.

بر اساس نقشه راه تهیه شده شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در نظر دارد با استفاده از سرمایه انسانی و ظرفیت‌های کارشناسی و فرصت‌های موجود در بازار سرمایه در راستای منافع ذینفعان خود گام بردارد.

افزایش ۵۹ درصدی درآمد سود سهام ومهان در ۶ ماهه نخست سال

طبق اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال درآمد سود سهام حاصل از سرمایه گذاری‌های ومهان در دوره ۶ ماهه ابتدایی سال به بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش ۵۹ درصدی را در این بخش شاهد بوده است علاوه بر این درآمد‌ها عملیاتی این شرکت در ۶ ماهه نخست سال قبل ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود که با رشد ۸۰ درصدی به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان رسید.

اهداف و راهبرد‌های گروه توسعه ملی مهر آیندگان

شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان برآن است تا در کنار بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری که فعالیت اصلی شرکت می‌باشد، نسبت به تکمیل زنجیره خدمات مالی از طریق تاسیس و یا تحصیل نهاد‌های مالی جدید اقدام نماید.

همچنین کاهش هزینه سرمایه از طریق استفاده از ابزار‌های بدهی در دستور کاراین شرکت می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.