کد خبر : 23697
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 4:26

جوابیه هواپیمایی چابهار در خصوص انتشار خبر گرانفروشی بلیت‌های این شرکت در رسانه‌ها

جوابیه هواپیمایی چابهار در خصوص انتشار خبر گرانفروشی بلیت‌های این شرکت در رسانه‌ها
روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار به منظور تنویر افکار عمومی، آگاهی مسافرین گرامی و شفاف سازی، توضیحاتی به شرح زیر اعلام می‌دارد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار به منظور تنویر افکار عمومی، آگاهی مسافرین گرامی و شفاف سازی، توضیحاتی به شرح زیر اعلام می‌دارد:

۱- در خبر منتشر شده اشاره گردیده که بلیت شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران – کیش روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ را مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب به فروش می‌رساند که با یک بررسی ساده می‌توان دریافت که نرخ دو میلیون و هفتصد هزار تومانی بلیت مربوط به صندلی بیزینس کلاس می‌باشد.

۲- نرخ بیزینس کلاس پرواز‌های هواپیمایی چابهار با هماهنگی و نظارت کامل سازمان هواپیمایی کشوری نرخ گذاری و به فروش می‌رسد و طبیعی است با توجه به امکانات و خدمات بیشتر، نرخ بلیت پرواز‌های بیزینس از کلاس اکونومی بیشتر باشد.

۳- هواپیمایی چابهار بار دیگر ضمن تکذیب گرانفروشی و فروش بلیت پرواز‌های این شرکت با نرخی بالاتر از نرخ مصوب، از کلیه مسافرین و هموطنان درخواست می‌کند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را در اسرع وقت به واحد CRM با شماره تلفن ۴۴۶۷۱۹۵۹-۰۲۱ گزارش دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.