کد خبر : 23720
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 9:19

افتتاح اولین تصفیه خانه پساب صنعتی طرح‌های فولادی استانی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز

افتتاح اولین تصفیه خانه پساب صنعتی طرح‌های فولادی استانی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز
با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، کارخانه تصفیه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح‌های فولادی استانی افتتاح شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، مهندس موثفی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران روز یکشنبه اول بهمن ماه به همراه دکتر آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و تنی چند از مسئولین کشوری و استانی با حضور در مجتمع فولاد غدیر نی ریز، تصفیه خانه پساب صنعتی این مجتمع را افتتاح کرد.

در این بازدید که با حضور در عملیات ذوب کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز همراه بود، دکتر مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع ضمن بیان دستاورد‌های دوسال اخیر ابراز امیدواری کرد تا پایان سال مجتمع فولاد غدیر نی ریز با تولید شمش فولادی مستمر به جرگه فولادسازان کشور خواهد پیوست.

وی با اشاره به اتمام لوله گذاری پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به مجتمع فولاد غدیر نی ریز تا پایان سال اظهار داشت: در سال آینده مجتمع فولاد غدیر نی ریز با انضباط مالی خوبی که ایجاد کرده است و پذیرش سازمان بورس یکی از شرکت‌های بورسی ایمیدرو خواهد شد.

مهندس موثقی نیا نیز در این بازدید با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال‌های اخیر اظهار داشت: امروز در مجتمع فولاد غدیر نی ریز شاهد اداره وضع موجود نیستیم و تحول اساسی را مشاهده می‌کنیم و این نشان می‌دهد که مدیریت و پرسنل این کارخانه اهل توسعه و تحول هستند که جای خوشحالی دارد و در بخش‌های مختلف شاهد انسجام و آراستگی محسوسی هستیم.

تصفیه خانه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در راستای تحکیم جایگاه صنعت سبز این شرکت و رعایت الزامات زیست محیطی با ظرفیت تصفیه ۲۰۰۰ متر مکعب آب در روز، بیش از ۹۰ درصد آب مصرفی واحد احیاء مستقیم و آب مورد نیاز این مجتمع برای آبیاری فضای سبز را تأمین می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.