کد خبر : 23831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 6:43

مدیرعامل گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

نماد “ومدیر” پس از ۵ماه وقفه بازگشایی شد

نماد “ومدیر” پس از ۵ماه وقفه بازگشایی شد
مدیرعامل گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری از بازگشایی نماد «ومدیر» با پیگیری‌های صورت گرفته و رفع موانع قانونی در تابلو معاملات بورس خبر داد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری، نماد گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (با نماد ومدیر) بعد از رفع موانع قانونی و تایید صلاحیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، بعد از حدود ۵ ماه بازگشایی شد.

«سید هادی ابطحی» مدیرعامل گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به بازگشایی نماد «ومدیر» بعد از چند ماه وقفه، گفت: نماد «ومدیر» در شرایطی بعد از چند ماه با پیگیری تیم مدیریتی جدید و همراهی مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای هیئت مدیره گروه مالی دوباره بازگشایی شده که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، توسعه فعالیت‌های کاری، ابلاغ ماموریت‌های جدید و همچنین ارتقا ظرفیت خدمت رسانی در شرکت‌های تابعه، افزایش قابل توجهی را در حجم معاملات و سهم بازار خود پیش بینی کرده است.

گفتنی است نماد «ومدیر» امروز (سه شنبه ۱۰ بهمن ماه) با حدود قیمت ۴۵۶ تومان در تابلو بورس و اوراق بهادار معامله شد.

این نماد هم اکنون در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و طبقه سایر واسطه‌های مالی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در حال معامله است. در حال حاضر، ارزش بازار گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (ومدیر) حدود ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.