کد خبر : 23882
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 11:32

فجر ملی / بانک ملی ایران حامی اشتغالزایی جوانان

فجر ملی / بانک ملی ایران حامی اشتغالزایی جوانان
بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود طی سال‌های گذشته، با پرداخت و توزیع عادلانه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و جامعه هدف سازمان‌های حمایتی، گام‌های مهمی به منظور ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه طرح‌های خود اشتغالی فراگیر ملی برداشته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به منظور حمایت و توان بخشی به طرح‌های خود اشتغالی فراگیر ملی و مشاغل خانگی و همچنین توسعه بازار‌های کسب و کار از ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه امسال (۱۴۰۲) در مجموع ۲۵۳ هزار و ۳۰۹ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۲۲۸ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و گروه‌های هدف سازمان‌های حمایتی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

لازم به یاد آوری است، بانک ملی ایران طی ۱۰ ماه امسال، در مجموع تعداد ۹۸ هزار و ۲۶ فقره تسهیلات خود اشتغالی به ارزش ۱۲۱ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال به گروه‌های هدف سازمان‌های حمایتی و متقاضیان اشتغالزایی پرداخت کرده است.

افزون بر این، پرداخت تسهیلات به اشتغال زندانیان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در مدت یاد شده در راستای حمایت از بازار کسب و کار و خوداشتغالی در کشور است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.