کد خبر : 23944
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 5:27

در پایان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری؛

“اصفهان” قهرمان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری شد/ “گیلان و فارس” در جایگاه دوم و سوم مسابقات

“اصفهان” قهرمان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری شد/ “گیلان و فارس” در جایگاه دوم و سوم مسابقات
در پایان مسابقات پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، در جدول توزیع مدال ها، تیم اصفهان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های گیلان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در شهر مقدس مشهد و با حضور «مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «نصراله پژمانفر» نماینده مردم شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، تیم اصفهان موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد.

پس از این تیم، تیم‌های ورزشی بازنشستگان گیلان و فارس نیز موفق به دریافت کاپ نقره و برنز و عناوین دوم و سوم شدند.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۷۰ ورزشکار زن و مرد در ۸ رشته ورزشی انفرادی و همگانی شامل دارت، تنیس روی میز، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، فوتبال دستی، دو امدادی و پتانک با یکدیگر به رقابت پرداختند که صبح امروز (دوشنبه ۱۶بهمن ماه ۱۴۰۲) در مراسم اختتامیه این مسابقات از ورزشکاران و تیم‌های برتر با اهدای گل، کاپ و مدال قهرمانی تجلیل شد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم از «هادی عامل» گزارشگر مطرح کشتی کشورمان و از بازنشستگان آموزش و پرورش و «حمید توکل» دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی و دبیر بازنشسته استان خراسان رضوی و از هم دوره‌های جهان پهلوان تختی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.