کد خبر : 23991
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 7:06

فجر ملی/ پاسخگویی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به سوالات مشتریان

فجر ملی/ پاسخگویی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به سوالات مشتریان
همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران و هیات همراه در مرکز ارتباط مردمی این بانک حضور یافتند و در ارتباط مستقیم و بی واسطه تلفنی، به سوالات و دغدغه‌های مشتریان پاسخ دادند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هیات همراه در راستای تکریم مشتریان و ارتباط بی واسطه با مشتریان، پاسخگوی سوالات و مشکلات آنان درباره موضوعات انفورماتیک و خدمات الکترونیکی بانک بودند.

مختاریان در این بازدید طی سخنانی گفت:بانک ملی ایران دارای بیشترین مشتری خرد در کشور است و از این رو تعداد تماس تلفنی مشتریان با این مرکز در مقایسه با سایر بانک ها، قابل مقایسه نیست.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباط مردمی بانک، تاکید کرد:روند ارتباط در این مرکز نیاز به بازمهندسی دارد از این رو باید با ایجاد «سی. آر. ام بازاریابی و پشتیبانی» و مرکز «سرویس سنتر» در راستای پاسخگویی موثر و پویا به مشتریان به منظور افزایش رضایت عمومی و جذب مشتریان طلایی اقدام کرد.

مختاریان ادامه داد:مرکز ارتباط مردمی، خط مقدم بانک ملی ایران است و بدون تقویت آن نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد.

مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم‌ها نیز امروز به همراه معاونان و کارشناسان پاسخگوی سوالات مشتریان بودند.

گفتنی است مرکز ارتباط مردمی بانک با هدف هر چه مفیدتر شدن ارتباط مشتریان و بانک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، امکان گفت و گوی مستقیم مدیران و مشتریان را فراهم کرده است.

علاوه بر این، کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۱ پاسخگوی مشکلات مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی بانک هستند. در این باره مشتریان می‌توانند با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱، تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.