کد خبر : 24003
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 11:57

غلامرضا فتحعلی در سفر به منطقه خراسان:

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک سینا محصول اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار است

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک سینا محصول اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار است
مدیرعامل بانک سینا گفت: با اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال جاری، شاهد رشد ۳۳ درصدی منابع هستیم و این روند مثبت را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در سفر یک‌روزه به منطقه خراسان در نشست با رؤسای شعب این منطقه، ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و با محوریت دو موضوع اساسی «توسعه خطوط کسب‌وکار» و «توسعه بانکداری دیجیتال» تدوین شد تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون، انواع خدمات مالی و بانکی به گروه‌های هدف ارائه شود.

وی تصریح کرد: با این رویکرد، با تغییر وضعیت شعب، بخش عمده‌ای از خدمات مالی و بانکی از طریق بانکداری دیجیتال ارائه خواهد شد و شعب بانک به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد سوپرمارکت مالی حرکت می‌کند.

فتحعلی تأکید کرد: در این طرح به موضوعاتی همچون اصلاح زیرساخت‌ها از حیث توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، توجه ویژه شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نظام بازاریابی را پیشران طرح تحول بانک دانست و گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و بازاریابی صحیح در شعب باید در دستور کار کلیه کارکنان برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.

وی، پیرامون رشد و توسعه نظام بازاریابی در نگاه مدیران صف و ستاد، اظهار داشت: امر بازاریابی محدود به اداره امور بازاریابی و کارشناسان این حوزه نیست؛ بلکه همه کارکنان اعم از مدیران و معاونان باید بازاریاب محصولات و خدمات بانک باشند.

مدیرعامل بانک سینا بیان کرد: نحوه ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی در شعب می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظام بانکی، در جلب رضایت مشتری و تجهیز بهینه منابع عمل کند.

به گفته فتحعلی، در نظام بازاریابی بانک سینا، تسهیلات و ارائه خدمات به مشتریان، بر اساس نوع محصولات به گروه‌های هدف مشخص شده و شخصی‌سازی محصولات متناسب با نیاز‌های مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک سینا افزود: این بانک با برخورداری از نیرو‌های متخصص و با ارائه محصولات شخصی‌سازی‌شده با نیاز مشتری، توانسته عملکرد مطلوبی را رقم بزند و موفقیت‌ها و دستاورد‌های به‌دست‌آمده، محصول یک کار تیمی و حاصل تلاش همه کارکنان در تمام سطوح است.

وی در همین خصوص افزود: بانک سینا در راستای تحقق اهداف و انجام عملیات بانکی توانست در سال جاری در حوزه جذب منابع نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد منابع داشته باشد و با ۱۴۵ درصد پوشش بودجه، سود خوبی به سهامداران خود برساند.

فتحعلی با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه ارزی در کسب درآمد‌های غیر مشاع گفت: باید در کنار شعب ریالی، شعب ارزی هم توسعه یابد و با ارائه برنامه‌های عملیاتی، کسب درآمد بیشتری از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی و خدمات ارزی به دست آوریم.

گفتنی است در این سفر شعبه بلوار معلم و مجتمع آموزشی رفاهی خراسان توسط مدیرعامل بانک سینا افتتاح شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.