کد خبر : 24080
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 17:05

در رویداد خدمات نوین و دستاورد‌های ارزش آفرین صورت گرفت؛

رونمایی و افتتاح برخط ۴۱ طرح شرکت صنایع شیر ایران در استان‌های مختلف کشور

رونمایی و افتتاح برخط ۴۱ طرح شرکت صنایع شیر ایران در استان‌های مختلف کشور
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۴۱ طرح شرکت صنایع شیر ایران در ۱۵ شرکت پگاه با سرمایه‌ای بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، به صورت برخط افتتاح و به بهره برداری رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این برنامه پس از افتتاح و بهره برداری از ۴۱ پروژه شرکت پگاه در ۱۵ استان به صورت برخط گفت: در مجموعه شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گزارش آبرومندانه‌ای ارایه شده که بخشی از آن مربوط به صنایع شیر ایران است.

وی ادامه داد: در کار‌های بزرگی که صورت گرفته است، بالغ بر ۶ هزار بنگاه کوچک و بزرگ تعطیل و نیمه تعطیل به بهره برداری رسیده و ایجاد زنجیره ارزش در چرخه تولید یکی از امورات مهم دولت در بخش خصوصی شبه خصوصی و دولتی است.

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این آیین اظهار داشت: امروز نوآوری در مجموعه پگاه به روز شده که این اتفاق بزرگی است که با همت مدیران مجموعه و حمایت دولت از مجموعه بازنشستگی صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها متعدد و متنوع و فناوری به روز این شرکت تأکید کرد: مجموعه صنایع شیر ایران چند محصول را در حوزه فنی بومی سازی کرده ایم و همچنین خودکفایی در شیر خشک نوزاد به عنوان کالای استراتژیک قدم بزرگی برداشته تا نیازمندی را به خارج کاهش دهد و امروز مولفه‌های اصلی این اتفاق در پگاه صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: در بخش فراورده‌های شیر، ما بیش از ۸۰۰ عدد کد کالا داریم که نیازمندی بازار را پاسخ می‌دهد و امروز ما این توفیق را پیدا کرده ایم با همت دکتر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر این بحث را به سمت خودکفایی ببریم.

گفتنی است پروژه‌های افتتاح شده امروز صنایع شیر ایران (پگاه) با اشتغال زایی مستقیم برای ۱۴۱ نفر و با سرمایه گذاری بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در شرکت‌های پگاه گلپایگان، کرمان، زنجان، آذربایجان شرقی، تهران، اراک، گیلان، فارس، خراسان، اصفهان، گناباد، شیرخشک نوزاد پگاه، کشت و صنعت پگاه سلماس، کشت و صنعت و دامپروری صبالرستان به بهره برداری رسیده است.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌ها و محصولات شرکت‌ها برگزار شده بود که در آن تفاهم نامه مشترکی بین شرکت صنایع شیر ایران پگاه و شرکت‌های خدمات هوایی کشور آسمان، پتروشیمی جم، صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان، لوله سازی اهواز، حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد، صنایع کاغذ سازی قائم شهر و سایر شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری به امضا رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.