کد خبر : 24093
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 4:52

حضور هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره نمایشگاه ایران پتروکم

حضور هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره نمایشگاه ایران پتروکم
هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت‌های دیگر پتروشیمی برگزار می‌شود، حضور یافت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، نخستین روز حضور پتروفرهنگ در این نمایشگاه با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، نشست‌های مدیریتی و جلسات تبادل تجربیات متخصصات همراه بود.

تامین مالی، رایزنی جهت شناسایی شرکت‌های دانش بنیان توانمند در حوزه‌های کاری مورد نیاز شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری هلدینگ محور جلسات برگزار شده در این روز بود.

بازاریابی و شناسایی بازار‌های جدید فروش محصولات تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که باحضور کارشناسان بازرگانی، پیگیری و به جلسات مختلف منتهی شد.

ایجاد ارتباط مستقیم با صاحبان دانش فنی، تامین کنندگان، سازندگان تجهیزات و قطعات صنعتی با رویکرد حمایت از تولید داخلی و همچنین پایین آوردن قیمت تمام شده تجهیزات در تکمیل پروژه‌های پتروفرهنگ نیز در این روز دنبال شد.
همچنین باتوجه به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و تولیدات این هلدینگ به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۴ هزار متخصص صنعت پتروشیمی در فصایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی تا ۲۹ بهمن ماه دایر خواهد بود.

پتروفرهنگ در غرفه ۱۱۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.