کد خبر : 24103
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 5:23

رشد ۶۶ درصدی درآمد‌های پتروشیمی فن آوران

رشد ۶۶ درصدی درآمد‌های پتروشیمی فن آوران
درآمد‌های پتروشیمی فن آوران در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل همراه بوده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال ۱۴۰۲ به فروش یک هزار میلیارد تومانی دست یافت و از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه سال جاری  نیز میزان درآمد‌های تجمیعی خود را به بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رساند.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، که در این دوره بیشترین درآمد را از صادرات محصولات خود به میزان ۶۵۶ میلیارد تومان داشته است.

میزان درآمد ماهانه شفن

براساس اطلاعات منتشر شده از گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی فن آوران مشاهده می‌کنیم درآمد ماهانه این شرکت در دوره یک ماهه دی ماه امسال نسبت به ماه گذشته رشد ۷۷ درصدی و نسبت به دی ماه سال گذشته افزایش ۶۶ درصدی داشته است.

بیشتر میزان درآمدی که شفن طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد در اختیار متانول صادراتی با ۶۴۸ میلیارد تومان بود و اسید استیک داخلی با ۲۰۰ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرارگرفت.

رشد ۲۵ درصدی درآمد‌های تجمیعی شفن

این بنگاه اقتصادی در طی عملکرد ده ماهه خود در سال گذشته حدودا ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که امسال با رشد ۲۵ درصدی به میزان فروش ۸ هزار ۲۰۰ میلیارد تومانی دست یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.