کد خبر : 24138
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 10:10

درآمد‌های نفت بهران از مرز ۱۷ هزار میلیارد تومان گذشت

درآمد‌های نفت بهران از مرز ۱۷ هزار میلیارد تومان گذشت
شرکت نفت بهران در طی عملکرد ۱۰ ماهه سال جاری خود بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت نفت بهران با ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن روغن پایه به عنوان یکی از اولین پالایشگاه‌های روغن خاورمیانه می باشد.

تردد بیش از ۲۳ میلیون وسیله نقلیه در سراسر کشور از سویی و فعالیت صنایع متعددی مانند فولاد، سیمان، کاشی، خودرو، قطعه سازی، نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع تولید و انتقال برق از سویی دیگر ایران را جزء ۱۰ کشور اول مصرف کننده روانکار‌ها در جهان قرار داده است.

با توجه به جایگاه بهران و نیاز‌های مشتریان، هم اکنون تعداد محصولات شرکت نفت بهران به بیش از ۹۰۰ قلم رسیده که در بسته بندی‌های مختلف از ۱ تا ۱۰۰۰ لیتر تولید و عرضه میشوند.

رشد ۲۰ درصدی فروش بهران

براساس اطلاعات منتشر شده از گزارش فعالیت ماهانه نفت بهران این شرکت در طی عملکرد ۱۰ ماهه خود بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است که به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به منظور تسهیل دسترسی مصرف کنندگان نهایی به محصولات شرکت، محصولات شرکت از طریق عاملین فروش، فروش مستقیم به صنایع، بورس کالا، دفاتر ۹ گانه مهندسی فروش در سطح کشور و توزیع مویرگی محصولات در ۱۰ استان توسط شرکت بازرگانی بهران در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

محصولات صادراتی بهران نیز به بیش از ۲۵ کشور در قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا ارسال می‌گردد.

رشد ۳۲ درصدی فروش داخلی بهران

نفت بهران که با نماد شبهرن در بازار سرمایه شناخته می‌شود با سرمایه ثبت شده ۱۱۹۵۰ میلیاردی در طی عملکرد ۱۰ ماهه خود جمعا ۱۷ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته که از این مبلغ ۱۳ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی و بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به صادرات این شرکت می‌باشد فروش داخلی این شرکت از فروردین تا پایان دی ماه امسال رشد ۳۲ درصدی داشته است.

خوراک اصلی شرکت فوق شامل لوبکات و آیزوریسایکل از پالایشگاه‌های نفتی کشور از طریق بورس کالا خریداری میشود. مواد اولیه شرکت حدود ۹۴ % بهای تمام شده و ۸۹ % کل هزینه‌ها را شامل شده و نقش اصلی در شاخص‌های عملکردی را ایفا میکند. مواد اولیه مورد نیاز در تولید روانکار، متشکل از ۶۰ الی ۹۵ درصد روغن پایه و ۵ الی ۴۲ درصد مواد افزودنی می‌باشد که در گرید‌های مختلف، متغیر است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.