کد خبر : 24154
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 7:44

در دیدار مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز مطرح شد:

بیش از ۲۰ درصد از پرسنل شاغل در مجتمع فولاد غدیر، از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند

بیش از ۲۰ درصد از پرسنل شاغل در مجتمع فولاد غدیر، از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند
دکتر محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد پر برکت امام حسین (ع)؛ روز پاسدار و حضرت ابالفضل العباس (ع)؛ روز جانباز به دیدار سرهنگ هاشمیان فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نی ریز رفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، دکتر مصطفی پور در این دیدار ضمن تبریک ولادت سید الشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و میلاد نماد انسانیت و غیرت و برادری حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز از ارتباط خوب و نزدیک مجتمع فولاد غدیر نی ریز با سپاه در بخش‌های مختلف سخن گفت و اظهار داشت: این ارتباط خوب همواره در حوزه‌های مختلف اثرگذار بوده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همچنین همکاری و همدلی بین دو مجموعه را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به تلاش برای بیشتر شدن این همکاری از آمادگی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حوزه‌های مختلف برای انجام پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

وی خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را از اولویت‌های مجتمع فولاد غدیر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۲۴۸ نفر از پرسنل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و با توجه به ظرفیت مجموعه در حوزه اشتغال و تخصص‌های مورد نیاز، در آینده خدمتگزار ایثارگران خواهیم بود.

سرهنگ هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری و همدلی بین سپاه و فولاد غدیر از اقدامات این مجتمع به خصوص در حوزه آبرسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله اردو‌های راهیان پیشرفت و بازدید‌های دانش آموزی توسط این مجتمع قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد این خدمات موجب رفع مشکلات و امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.